Sihr makul iemand die me wat kan uitleggen

Heb je vragen over de Islam? Stel ze hier.
RANDOM_AVATAR
Rachidams
Beginner
Beginner

Sihr makul iemand die me wat kan uitleggen

door Rachidams » di _11-_jan-_2022ah, 11-1-2022ad, 6:14 pm

Salam alaikom hoe gaat het beste leden,

Ik loop heel lang met bepaalde gedachtes rond ik hoop inshallah Dat ik die kan delen en positieve reacties op krijg ik ben een jonge man van 30 jaar die in ze vroege leeftijd heel actief ben geweest ik heb een jarenlange relatie gehad en daarna verloofd ben maar het niet ging dus is verbroken ik ben inmiddels 4 5 jaar verder ik heb continue dromen over mij ex, alles gaat fout in mijn leven maar hmdl blijf ik sterk, er is ook geconstateerd door de imam dat ik sihr heb gegeten en momenteel ook voel dat ik ben geblokkeerd in me leven, mijn vraag aan de leden hier is ik droom continue over haar terwijl ik niks meer voor haar voel en niks met haar te maken wil hebben ik vraag me af of dat te maken heeft met me gevoel of dat te maken heeft met de sihr. Ik hoop dat iemand me kan vertellen want ben echt geblokkeerd ij t leven.

Abdul Malik
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Sihr makul iemand die me wat kan uitleggen

door Abdul Malik » wo _12-_jan-_2022ah, 12-1-2022ad, 2:52 am

Assalamu aleikum,

Of jij daadwerkelijk getroffen bent door Sihr kan men van een verre afstand niet zeggen en/of bevestigen. Dat zal dan direct van persoon tot persoon bekeken en bepaald moeten worden door een Raqih die werkt volgens de Koran en de Soenah in de wetenschap van Roeqyah. Maar wat ik wel kan zeggen is dat "Sihr-al Ma'kul wal Masrub" inhoud en betekend dat iemand inderdaad getroffen is met Sihr dat door middel via voedsel en/of drinken tot hem is toegebracht. Een andere soort gelijke duivelse methode in vergelijking tot "Sihr-al Ma'kul wal Masrub" is "Sihr is "Al-Toekaal". Hier kan men over beide duivelse methodes en vormen van Sihr nog het één en ander over zeggen. Hoe het tot stand komt, wat zijn de kenmerken en symptomen ervan, en hoe behandel je het, enz. En natuurlijk zeker niet te vergeten wat voor impact het op een persoon kan/mag hebben betreft en in combinatie met zijn manier van leven in zijn dagelijkse doen en laten wat vanzelfsprekend op zichzelf al een grote invloed heeft op zijn lichamelijke en geestelijke persoonlijke toestand.

Maar trouwens de Imam die dat bij jou dan toch persoonlijk geconstateerd heeft, heeft hij je geen verdere adviezen en of hulp aangeboden?
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASULALLAH!

Keer terug naar Vragen