HELP ER IS SIHR OP MIJ GEDAAN!!!!!!!

Heb je vragen over de Islam? Stel ze hier.
RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

HELP ER IS SIHR OP MIJ GEDAAN!!!!!!!

door superm » ma _6-_jan-_2020ah, 6-1-2020ad, 9:21 pm

Beste

Ik heb een assyrisch meisje (uit Turkije) leren kennen en al snel had ik door dat er dingen niet aan haar kloppen. We hadden min of meer een relatie, maar na een ruzie heeft ze toegegeven dat ze rare behoeften heeft, onder andere sm en seks met meerdere mensen en ze ook een rare vriendenkring heeft. Hierna begon ze te praten ver sihr, ze vertelde hoe dit ging met melk en vertelde subtiel dat ze exact weet hoe ze dit doet. Ook heeft ze toen exact voorspeld wat er op deze dag (vandaag) ging gebeuren, waar ik pijn ging hebben, wat ik ging aandoen, wie ik ging tegenkomen... Dit vertelde ze enkele weken geleden en ik dacht dat ze toen gewoon spelletjes speelde (zoals vrouwen graag doen). Ook vertelde ze exact welke handelingen ik ging doen en hoe ik me daarbij ging voelen. Ik geloofde nooit echt in sihr, maar nu ben ik er effectief slachtoffer van. Ze vertelde exact waar ik een puist ging krijgen (aan mijn oogkas) en hoe deze eruit ging zijn en het klopt helemaal. Dit kwam ook allemaal exact uit zoals ze zei. Eerst dacht ik dat ik paranoide werd en omdat ze uit een rijke familie (door diamantenhandel, wat ook raar is voor assyriers) komt ze de macht heeft om mijn dag effectief te manipuleren naar haar zin, maar ze heeft effectief sihr gedaan. Het assyrisch meisje is christelijk orthodox, ik wist niet eens dat zei zich hiermee bezighouden. Momenteel weet ik echt niet wat te doen, moet ik haar hierover aanspreken of gewoon contact volledig verbreken, wat ik liefst zou doen. Kan je met sihr echt de toekomst voorspellen? Wat zou ik nu moeten doen?

Alle hulp is welkom!

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: HELP ER IS SIHR OP MIJ GEDAAN!!!!!!!

door Ayasha » di _7-_jan-_2020ah, 7-1-2020ad, 2:34 pm

Salam aleikum,

Beste superm

Heel simpel, blijf weg van haar, dat is beter voor jou.

Als wij onzelf wijs maken dat we door sihr problemen zullen krijgen, dan plegen we shirk. We geven sihr de kracht en macht die we aan Allah moeten toekennen. Vertrouw dus op de bescherming van Allah en vergeet niet dat niemand je wat kan aandoen als Allah het niet wilt. En onze Barmhartige Allah heeft ons duidelijk aangegeven hoe we ons tegen sihr kunnen beschermen; bidden en dagelijks lezen van de laatste drie soerah’s van de Koran.

Koran 20:69
"Werp hetgeen in uw rechter hand is; het zal wat zij hebben voortgebracht verslinden, want hetgeen zij hebben gemaakt is slechts toverkunst. En een tovenaar slaagt nooit waar hij ook moge komen."

Sihr, ofwel zwarte magie, is een van de grootste zonden in de islam. Wij behoren ons daar niet mee bezig te houden en afstand te nemen van hen die het bedrijven.

In Bukhari Iiayasa 23 en in Muslim Imaan 144 staat vermeldt dat onze profeet :saw: heeft verteld dat zij die sihr en sjirk bedrijven in ongeloof is gevallen (kufr).

Koran 2:102

En zij volgen dezelfde weg, die de duivels volgden tegen de regering van Salomo - en Salomo was niet ongelovig, maar ongelovig waren de duivels en zij leerden de mensen leugen en bedrog. En (zij handelen naar) hetgeen aan de twee engelen, Haroet en Maroet te Babylon was geopenbaard. Maar deze beiden leerden niemand, voordat zij hadden gezegd: "Wij zijn slechts een beproeving; weest daarom niet ongelovig". Zo leren zij (de mensen) van hen datgene waarmede zij een geschil maken tussen een man en zijn vrouw, maar zij schaden er niemand mede, tenzij door Allah's bevel; maar dezen leren wat hen schaadt en geen goed doet, hoewel zij weten, dat hij, die in deze zaken handelt geen voordeel heeft in het Hiernamaals; slecht is hetgene waarvoor zij hun ziel hebben verkocht; hadden zij het slechts ingezien!

Hierin kunnen wij lezen dat sihr geen enkel effect op ons heeft, alleen als Allah dat wil.

Als je open staat voor sihr, is dat een teken van een zwak imaan en mede is het een teken dat het gebed wordt verwaarloosd.

Koran 22:

52. Nimmer zonden Wij een boodschapper of een profeet vóór u of, wanneer hij (zijn boodschap) verkondigde, kwam de duivel er tussen. Doch Allah doet hetgeen Satan inblaast te niet. Dan bevestigt Allah Zijn woorden en Allah is Alwetend, Alwijs.

53. Zodat Hij hetgeen Satan inblaast tot een beproeving moge maken voor degenen in wier hart een ziekte is en wier hart verhard is - voorzeker, de onrechtvaardigen zijn in groot verzet -

54. En opdat degenen aan wie kennis is gegeven mogen weten dat het (de verkondiging) de waarheid is van uw Heer, opdat zij er in mogen geloven en hun hart nederig voor Hem moge worden. Waarlijk Allah leidt degenen die geloven naar het rechte pad.

55. En de ongelovigen zullen er over in twijfel blijven tot onverwachts het Uur hen achterhaalt, of de straf van een rampzalige Dag over hen komt.

Koran 16:
99. Voorzeker hij heeft geen macht over degenen die geloven en die vertrouwen in hun Heer stellen.

100. Zijn macht heerst alleen over degenen die met hem vriendschap aanknopen en die anderen met God vereenzelvigen.

Een moslim pleegt al shirk als hij zichzelf wijsmaakt dat hij door sihr problemen zal krijgen. Je geeft degene die sihr praktiseert de kracht en macht die alleen Allah toegekend kan worden.
Als iemand vertrouwt op Allah en op Zijn bescherming dan kan niemand je wat aandoen als Allah dat niet wil.
Lees dagelijks de laatste drie soerah's van de Koran als je jezelf wilt beschermen tegen sihr en volhardt in het doen van je 5 dagelijkse gebeden. Dat zijn duidelijke adviezen die Allah in de Koran aan ons heeft gegeven.
Laat je niet bang maken door iemand die sihr pleegt, hij of zij heeft geen macht over jou als jij dat niet wilt. Ken jij haar deze macht toe dan heb je je vertrouwen op die persoon gelegd in plaats van Allah te vertrouwen en verlies van vertrouwen komt voort uit achteloosheid zoals (nogmaals) het verwaarlozen van het gebed en je bezighouden met onbelangrijke zaken in plaats van je bezig te houden met je geloof. Hierdoor onstaat een zwak imaan waardoor je een gemakkelijke prooi kan zijn voor mensen die zwarte magie beoefenen.
Neem dus meteen afstand van hen die deze duivelse praktijken beoefenen en stel je vertrouwen alleen in Allah. Insha'Allah zal het voor jou beter worden.

wa salam
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Abdul Malik
Super Poster!
Super Poster!

door Abdul Malik » di _7-_jan-_2020ah, 7-1-2020ad, 6:01 pm

Beste superm,

Met alle respect, maar mag ik vragen of je een Moslim bent?
Dat vraag ik omdat je niet begint met de Islamitische groet "Assalamu Aleikum".
Daarnaast heb je een Harram relatie met een vrouw volgens de leer van de Islam.
En dat is zoeken naar problemen.
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASOELALLAH!

RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

door superm » di _7-_jan-_2020ah, 7-1-2020ad, 8:48 pm

Assalamu Aleikum

Beste broeders dankjulliewel voor jullie antwoorden, ja ik ben een moslim mijn excuses dat ik jullie niet heb gegroet en bedankt om mij erop te wijzen. Ik weet dat dit verhaal echt ongeloofwaardig kan klinken, maar helaas is het pure waarheid. Kan een vrouw die sihr uitvoert en jinn bij jou brengen en kijken door zijn ogen en luisteren met zijn oren naar jou? En letterlijk horen wat je denkt. En als dit nog niet ongeloofwaardig genoeg is, dit ook nog eens in de toekomst doen. Dus letterlijk vandaag kijken naar jou, hoe je morgen bezig bent met iets en zelfs je gedachten horen. Ik weet dat dit echt heel gek klinkt en ik hoop nog steeds dat ik gek word, maar het is pure realiteit voor mij. Ze heeft het einde van "het boek" eerst gelezen, daarna een stuk van het begin en dan zou ze elke dag een bladzijde lezen. Maar omdat het de eerste keer was dat ze dit bij een moslim deed heeft ze het boek meteen gelezen en was ze zogezegd geraakt. Als jullie mij niet geloven dan begrijp ik dat, maar ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat iemand dit serieus neemt. Ze kan effectief bijna in mijn huid kruipen en alles voelen wat ik voel en zelfs horen wat ik denk en ja ik ben daar zeker van. Ze kon letterlijk hele dagen van mik voorspellen, van waar ik verkeerd stap tot wat ik denk wanneer iemand iets zegt (hele hele heeeele concrete dingen). Ik zou ook heel graag weten of deze persoon gewoon een persoon is die sihr uitvoert of dat deze persoon een jinn is of half jinn (dit denk ik). Ik voel me constant bekeken en ik word ook constant bekeken. Dit is echt te absurd, ik ben een 20 jarige student. Dit is net een filmscript, hier ben ik echt niet klaar voor. Ik heb echt hulp nodig.... Ik moet dit nuuuu stoppen, in wat voor leven ben ik beland

RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

door superm » di _7-_jan-_2020ah, 7-1-2020ad, 9:03 pm

Assalamu Aleikum

Ook heeft ze effectief gezegd dat dit 40 dagen duurt, de tijd die je niet kan bidden wanneer je naar bv een waarzegger e.d. bent geweest. Wordt mijn gebed dan ook niet geaccepteerd deze periode? Ze heeft me dit allemaal op 1 dag verteld, het leek alsof ze echt schuldgevoel had, iets in haar was dan minder sterk omdat ze het veel had gebruikt. Ik weet dat dit gewoon op een sprookjesverhaal lijkt maar dit is echt pure waarheid alsjeblieft als iemand mij gewoon een beetje serieus wilt nemen, ik kan hier echt niet mee wachten ik moet nu een oplossing vinden. Ja ik moet mijn vertrouwen volledig stellen in Allah en dit doe ik ook 100%. Maar alles dat ik beschrijf heeft ze al volledig gedaan en is nu op dit moment bezig. Ja ik heb mijn zonden, zeker en vast, ik had niet in relatie moeten treden, maar geloof me a's ik je zeg dat ik echt een rustige jonge ben. Dit had ik nooit kunnen verwachten en ik kan hier nergens mee terecht zonder schade aan te richten aan mijn omgeving alvast enorm bedankt om de moeite te doen om dit te lezen.

Wa salam

RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

door superm » di _7-_jan-_2020ah, 7-1-2020ad, 9:58 pm

Salaam aleikom

Wat ik ook nog wil toevoegen is dat dit mogelijks door middel van gemeenschap is met een jinn, ze maakte regelmatig de grap van "stel je voor dat er iemand altijd wacht aan je bed, maar daar is niet echt iemand" of ze beschreef voor de grap hoe dit zou verlopen en dit klonk echt alsof het uit eigen ervaring is. Ze vertelde dit gedetailleerd zonder echt vuile woorden te gebruiken, eerder hoe dit praktisch zou verlopen, ik vond dit al raar maar ik dacht dat het gewoon grappen waren. Zelf heb ik nooit gemeenschap gehad met haar. Ze slaapt ook bijna altijd in het bed van haar moeder, ze deed altijd achterdochtig over haar eigen kamer en als ze daar slaapt, dan slaapt ze daar een periode en zit ze ook heel lang in haar kamer. Ze gaf me altijd (bijna opzettelijk) de indruk dat er iets raar gaande was in haar kamer, ze heeft de dag dat ze alles vertelde ook benadrukt dat het iets met haar kamer te maken heeft, zou dit een ritueel kunnen zijn voor deze praktijken? Mijn excuses dat ik zoveel post, maar ik ben echt ongeduldig geworden ik kan dit niet aan.

Wa salaam

Abdul Malik
Super Poster!
Super Poster!

door Abdul Malik » wo _8-_jan-_2020ah, 8-1-2020ad, 4:46 am

Assalamu Aleikum,

Beste broeder in de Islam.
De Djinn bestaan, zo ook Magie en waarzeggerij.
En de tovenaars en waarzeggers werken met/via de Djinn.
Dat gezegd, kennen de Djinn geheel niet het ongeziene en de toekomst, dat weet en kent alleen Allah :swt:.
Zij kunnen berichten van uit de hemel van de gesprekken van de Engelen afluisteren en mixen het met 100 leugens erbij.

In de Koran zegt Allah :swt: betreft het verhaal van de Profeet Sulaiman(as) dat de Djinn geheel niet het ongeziene weten, de Koran zegt:

Toen Wij dan voor hem (Soeleiman) de dood hadden beschikt, werd (zijn heengaan) voor niemand duidelijk (en dus bleven de Djinn hun afmattende taken uitvoeren). Totdat een houtworm aan zijn staf begon te knagen (waarop zijn levenloos lichaam steunde). Daarop viel hij neer en werd (opeens alles) duidelijk voor de Djinn. (Want) als zij (werkelijk) kennis van het ongeziene hadden, dan zouden zij niet in de vernederende bestraffing zijn gebleven.( Koran 34:14)

Dat wil niet zeggen dat de Djinn andere trucjes hebben om jou te laten geloven dat zij zogenaamd het ongeziene kennen en dit doorgeven aan de tovenaars en waarzeggers. De Djinn weken met elkaar en jijzelf hebt ook een Djinn in jou vanaf jou geboorte tot aan jou dood. En deze Djinn heet "Qarien" en weet alles over jou omdat hij constant bij jou is, en hij communiceert weer met de andere Djinn over de dingen die eigenlijk alleen jij kan weten. Het is een vies en gemeen spelletje die de Djinn onderling spelen om de mens te laten geloven dat zij het ongeziene kunnen weten. Om zo de mens te beinvloeden richting ongeloof(Kufr), want dat is hun doel van de sjayatien van onder de Djinn.

Er valt hier nog heel veel over te zeggen, en er zijn velen gerespecteerde geleerden die hier boeken over geschreven hebben betreft Djinn, Magie en waarzeggerij, enz. En om het te bestrijden volgens de leer van de Koran en de Soenah. Maar besef 1 ding het zijn allemaal smerige en vuile leugenaars( zowel de sjayatien van onder de Djinn als de tovenaars/waarzeggers) en het zijn trucjes die ze met jou uithalen door met elkaar een duivels verbond aan te gaan, zodat ze voor elkaar werken, dit zijn de vuilste en smerigste en slechtste personen die er maar zijn.

Ik raad jou aan om afstand te nemen van deze vrouw en van elke tovenaar en/of waarzegger. Keer je met berouw terug naar Allah :swt: de God en Heer van de hemelen en aarde en alles wat daar tussen zit. Er is geen kracht en macht dan Allah :swt: en niets gebeurd met/zonder de wil van Allah :swt:. En om jou 5 dagelijkse gebeden te verrichten en toevlucht te zoeken bij Allah :swt: tegen de vervloekte Sjaytan en van zijn helpers van onder de Djinn en mensen. Lees de Koran(in het Arabisch) en vooral surah al-Fatiha, Ayatul Qursie, Surah Ichlaas, surah al-Falaq, Surah an-Nas. Deze Koran verzen moeten voldoende zijn om jou te beschermen tegen de vervloekte Sjaytan en zijn helpers van onder de Djinn. En zet je gehele vertrouwen op Allah :swt: , toon berouw richting Allah :swt: en blijf weg van al het verbodene (Haraam).

Niets gebeurd met/zonder de wil van Allah :swt: , en op Allah :swt: zetten de gelovigen hun gehele vertrouwen. En Allah :swt: is voldoende voor de gelovigen!

RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

door superm » wo _8-_jan-_2020ah, 8-1-2020ad, 5:19 pm

Salaam aleikom

Dankuwel broeders enzusters voor jullie antwoorden, dit helpt echt enorm. Ik ga geen gebed meer missen en toevlucht zoeken bij Allah swt. Ik heb mezelf in deze situatie gestoken door een niet halale relatie. Enorm bedankt en moge Allah swt jullie hier rijkelijk voor belonen.

Wa salaam

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » wo _8-_jan-_2020ah, 8-1-2020ad, 5:42 pm

www.youtube.com Video from : www.youtube.com

Djin en Sihr in de islam - Imam Azzedine Karrat
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » wo _8-_jan-_2020ah, 8-1-2020ad, 6:15 pm

www.youtube.com Video from : www.youtube.com

Lezing van sheikh Said el Mokadmi : Sihr - Zwarte magie

www.islamboeken.nl

Abdul Malik
Super Poster!
Super Poster!

door Abdul Malik » do _9-_jan-_2020ah, 9-1-2020ad, 6:33 am

superm schreef:Salaam aleikom

Dankuwel broeders enzusters voor jullie antwoorden, dit helpt echt enorm. Ik ga geen gebed meer missen en toevlucht zoeken bij Allah swt. Ik heb mezelf in deze situatie gestoken door een niet halale relatie. Enorm bedankt en moge Allah swt jullie hier rijkelijk voor belonen.

Wa salaam

Assalamu Aleikum,

Alhamdullilah! Dat je deze beslissing maakt en hier besef van hebt.
Wij zondigen allemaal en maken fouten, maar zolang we oprecht berouw en spijt tonen aan/richting Allah :swt: dan is Allah :swt: de meest Genadevolle, de meest Barmhatige die onze zonden en fouten wil vergeven. Twijfel nooit aan de Genade en Barmhartigheid van Allah :swt: , want dit is ook een truuk en misleiding van de vervloekte sjaitan om dat jou te laten geloven dat Allah :swt: jou toch niet vergeeft en dat je maar een zondaar en slecht mens bent.

Allah :swt: zegt in de Koran het volgende waar wij tranen in onze ogen van zouden moeten krijgen:

Zeg: “O Mijn slaven die buitensporig zijn tegenover zichzelf, wanhoop niet aan de Genade van Allah (aangaande Zijn vergiffenis en toelating tot het Paradijs), waarlijk Allah vergeeft alle zonden. Waarlijk, Hij is de Vergevingsgezinde, de Barmhartige.( Koran 39:53)

ALLAHU AKBAR!

RANDOM_AVATAR
superm
Beginner
Beginner

door superm » di _14-_jan-_2020ah, 14-1-2020ad, 1:49 am

Salaam Aleikom

Nogmaals bedankt broeders en zusters. Jullie hebben mij enorm geholpen. Moge Allah swt jullie rijkelijk belonen.

Wa salaam

Keer terug naar Vragen