Vreselijke ervaring met Egyptosche Moslima Deel1/2

Plaats hier alles wat heeft te maken met Islam en maatschappelijke betrokkenheid.
RANDOM_AVATAR
Egyptischmeiske
Beginner
Beginner

Vreselijke ervaring met Egyptosche Moslima Deel1/2

door Egyptischmeiske » ma _9-_dec-_2019ah, 9-12-2019ad, 10:42 am

Ik heb laatst deze post op Facebook geplaatst in een groep die heet Egyptenaren bijeen.

De post ging over het probleem in onze gemeenschap, met name de stijging van de aantal Moslims en Copten, Arabische vrouwen in Europa die in een slaapkamer belanden met meerdere mannen van de autochtoonse gemeenschap, zowel de Europese Als de Carabische en Afrikaanse. Terwijl de Joodse en autochtoonse gemeenschap meer op Hun dochters letten en hun beschermen.

Please understand. Ik heb hier niet over ras of haat zaaien. Ik heb het over het probleem dat net als er mensen bezig zijn de Hejab en Burkah te verbieden er mensen bezig zijn de goede Moslimas te scheiden van de anderen, en bezig zijn die andere te loeren in gemene relaties buitenhuwlijk met name met de mensen die niet Moslim en niet Arabisch zijn. Relaties die God ons zowel in Islam als de bijbel verteld er niet alleen weg te blijven maar er tegen te preken.

Simpel gezegd een Afaaf en eer verbod.

Daarna werd ik gescholden door Moslims en beheerders van de group alsof ik niet in Egyptenaren bijeen zat iets anders bijeen.

Ik doe hier geen smaad of reputatie verpesten, ik heb Alle posts bewaard als bewijs. Ik wil geen aangifte doen totdat ik eerst goed samen met iemand onderzoek wat er aan de hand is. Misschien hebben we ellaar fout begrepen

Zijn er hier Arabisch sprekende vrouwen die mij Kunnen helpen de genoemde personen aan te spreken Om tot een oplossing te Komen? Laat me aub weten.

Dit is de post:

Hier in Europa wonen veel Egyptenaren
Sinds ik daar woon zie ik vaak Egyptische meisjes met Afrikanen en Europese jongens lopen. Waaruit is af te Leiden dat die Egyptische meisjes het normaal vinden een buitenhuwlijk relatie te hebben met een buitenlander (niet Egyptenaar.).

Mijn Egyptische manièren en gevoel verteld mij dat er mèer afspeelt zoals dat die meisjes als prostituees werken, met een groep Afrikanen relaties hebben, vieze dingen doen, en zich niet houden aan de Egyptische noemen en waarden. Zoals ook relaties hebben met landen waarmee wij vreden hebben maar dat soort relaties onaarvaardbaar zij, en ik wil geen namen noemen, leden Zijn van geheime organisaties waar dat soort vieze feestjes worden opgebouwd zoals, ik bedoel niet perse vrijmetselerij, maar dergelijke soort geheime ordes waar bekent is dat leden elkaar niet aan anderen mogen bekent maken. Zoals bin die ene film van Tom Cruise en de Film over Jack the ripper.

Daarmee vind ik dat ze niet slim zijn, en ze zichzelf laag stellen en de Europeanse(fransen, Amerikanen, duitsers , Nederlandse mannen en Afrikanen een pret doen. En zich eigenlijk tegen hun vaderland Egypte opstellen, terwijl ze allé recht hebben te leven met eer als iemand van Egyptische afkomst.

Daarmee komt ook dat waar ik zelf behoefte heb aan vriendinnen die Egyptische zijn en niet zichzelf aan een Nederlandse , Europeanse of Afrikaan gunnen waarbij ook meestal religeuze en Egyptische waarden worden overschreden, in plaats daarvan, in plaats van die Egyptische prive omgeving in het buitenland, diezelfde soort mannen van Afrikaanse, Europese en Marokaanse afkomst steeds de plaats nemen van die Egyptische meisjes om ook mij proberen te overhalen die normen en waarden uit Egypte weg te gooien en on te ruilen voor een groep waarbij ik verneem dat ie op de loer is voor Egyptische vrouwen om die te gebruiken.

Dit deed mij herinneren en af vragen of ik door mijn omgeving Zo in een hokje wordt geplaatst omdat ik Egypte kom waar veel oorlogen over dat onderwerp is geweest omdat ik het niet op prijs stel om steeds Arabishe vrouwen te zien zichzelf zonlaag stellen. Daarbij voel ik me als trouwe Egyptische vrouwen verlaten en in hokje gezet zowel door de Coptische als Moslims en dan vooral door de vrouwen dis en slecht voorbeeld geven en met allerlei jongens rondlopen en whats more.

Ik vind dat als een Egypisch meisje zichzelf Zo makkelijker weggeeft Dan heeft ze ook haar eer en haar Land weg.

Dat was gewoon en vreselijke ervaring.

Ik vertelde uitgebreid dat ik rond 1 uur snachts een Egyptische meisje tegenkwam met een jongen. En die vertelde dat ik NL heb verlaten omdat ik daar niet kon leven zonder fatsoenlijk Egyptische contact. Toen ik vroeg waar de kerk was om andere Egyptenaren te leren kennen, en bezorgd aan haar omgeving aangaf naar aanleiding van hartjes die ze had omgewisseld met een jongen uit Synegal dat ze beter uit dis jongens uit de buurt kan blijven, omdat we dienen te erkennen dat we in een tijd leven waar die jongens steeds in een groep Egyptische meisjes willen benaderen. Volgens mij dienen we dan te erkennen dat ik me beleeft gedraagde en dat er sprake is van pogingen om de Egyptische dames stiekem daar in te loeren.

De meisjes werden bang en blokkeren mij en verwijderen al die hartjes en vroegen de Afrikaanse jongen om allés stiekem te houden. Ze Waren dus Bang voor hun Egyptische ouders en Wilde mij niet kennen.

Het is dus een mare ervaring geweest on waar te nemen dat ok als trouwe Egyptische vrouwen doit een samenstelsel van Egyptenaren en niet Egyptenaren die eigenlijk Dan ook de Egyptische normen niet waarderen, en willen Schengen, in hokje wordt gezet.

Ik mag van mijn omgeving steeds geen prive vriendschap.met andere vrouwen tenzij de Afrikaanse mannen erbij moeten horen alsof ze allemaal geen maagd mèer zijn.

Ik vroeg of jullie tips hadden om hier in deze realiteit verandering te brengen zonder uit te verhuizen. Ik zei dat ik heimwee had of de lokale kerk dat kan oplossen omdat ik vrees dat niemand naar de kerk zal komen en de mannen het gesprek proberen over te nemen.

Omdat ik zo ook niet zeker ben waarom ik steeds moet belanden in een job of studie waar geen Egyptenaren zijn en ik steeds alleen ervoor moet staan.

Ik zei ook dat die mannen om me heen en die steeds verschillende Egyptische meisjes met die soort Europese mannen en Afrikaanse mannen en soort dagelijks belediging is waardoor ik vind dat ik te maken heb met een anti Egyptische group die zoiets heeft van of met die mannen erbij of terug naar eigen land. En dat ie Egyptenaren voor die mensen kiezen is on begrijpelijk.

Wat zouden jullie doen?

En ik ga er dus vanuit dat jullie meisjes dat soort dingen ook niet op prijs stellen, en het ook niet leuk zouden vinden als vind dat je on prive met andere Egyptische meisjes wilt omgaan zonder dat ze dat soort meisjes zijn die zichzelf Zo laag stellen, en in plaats daarvan ze steeds ziet lopen met een Nederlandse of Antiliaan. Dan zou je toch ook raar opkijken? Je voelt je toch wel ere Egyptische en dat Egyptenaren de beste mensen zijn. Dat zei God in zijn boeken.

Ik moet wel zeggen dat ik zag dat wat reacties Waren geplaatst door de types die ik opnoem. Ik noem geen namen, maar fotos met een Nederlandse jongen alsof die je vriend is? En dan vieze worden gebruiken, over verhuizen, wiet roken, did fotos tonen. Dat going dat er inderdaad een soort haatactie afspeelt in onze gemeenschap. En ik waag me er tegen op te stellen.

Dat vind ik dus onbeleeft voor jezelf voor ons en Egypte.

Dus ik spreek hier even tegen dieged die zich slechts aansluiten bij mijn genoemde waarden, die vinden en begrijpen dat zo een scène n een Egyptische meisje met een Europeanse of groep Afrikanen ook.beledigend is bedoeld.

Ik zei dat er verandering moet komen. Dat het niet aanvaardbaar is dat ik elke dag Egyptische meisjes moet zien die rondlopen met die Europeanen en Egyptenaren. Ik vind dat het Andersom moet. Hun moeten ons samenzien. Zeg ik iets volgens onze Egyptische begrippen verkeerd of moeten zij echt de pret hebben volgens jullie. Ik snap niet waarom sommige Egyptenaren meelopen op die manier met de Europese cultuur terwijl ze een Europese nationaliteit hebben en recht hebben hun Egyptische etnicitit te behouden.

Ik zei dat ik dat ook schandalig vind dat Egyptische mannen erbij rondlopen alsof dat heel normaal is dat je landgenoot vandaag met de eerste beste Europeanse uitgaat of met vier Afrikanen de dag en avons zal doorbrengen. Daarom zij ik dat ik vind dat je zonder goede beleeft zusters/vriendinnen om je heen for dat soort dingen niet doen, je geen Man moet vertrouwen en bij de mannen uit de buurt moet blijven.

Ik vind dit een goede post.

Maar dus voor de mensen die net als mij zich ergeren aan dat soort vieze gedrag, God willen gehoorzamen en dat soort dingen niet willen doen. Hebben jullie tips en wat zouden jullie doen als je niet wolt verhuizen maar ook een fatsoenlijk gemeenschap wilt.

Ik moet ook zeggen dat aangezien de emotionele beleefde woorden en betekenisse die ik gebruik ik het jammer vind dat jullie Zo reageren terwijl jullie het elkaar gunnen bijelkaar te zijn en eigenlijk mon ook het gevoel geven dat als je vind dat de Europese en Afrikaanse en niet Egyptenaren hun handen en gedachten thuis kunnen houden je dan naar Egypte kan verhuizen en geen Egyptische vrouwen in het buitenland mag leren kennen. Alsof jullie dat soort gedrag doen en verdedigen Wat ik anti Egyptisch vind. Daarbij weet ok niet zeker of jullie Egyptenaren dat zelf schrijven, of jullie samen met Afrikaanse en Nederlandse jongens aangezien die fotos met die jongens op jullie profiel en woordgebruik.

Daarom vroeg ik zijn er nog Egyptenaren die dat soort dingen niet op prijs stellen, niet hebben gedaan en serieus advies hebben om wel een positive Egyptische gemeenschap the creeeren hier zonder dat steeds die
Afrikaanse en Europeanen erbij moeten zijn.

****†***†**********Dit was de post******

Toen ik deze post hadt uitgebracht op op een groep met Facebook met circa 2500 Egyptische leden, werd ik sterk aangevallen door de moderators van de groep. Die droegen de namen:

FaTma AbdAllaH
Safae Farhi
Nivien Maati
Nada Hashish
bassant Hashish
Aya El Amary
Jehad El Amary
Mona Abdelmawla
Iva Jasselin.

De meisjes begonnen eerst uit te schelden en te beledigen. Ik heb nog alle comments als bewijs.

Er werden door deze Egyptische meiden en Egyptische vrouwen in de groep Egyptenaren bijeen pro Wilders en pro pvv commentaar gemaakt zoals Geert Wilders Habibi.

Al gauw bleek het geen grap te zijn en die meiden riepen nog een paar jongens met Egyptische namen die mee begonnen te schelden en me op een anti islamitische en Anti Coptische manier tekeer gingen.

Ik snap niet waarom die meisjes boos waren alsof ze zelf in een slaapkamer Komen met meerdere Antiaanse jongens alsof ze geen maagd meer zijn en bang waren van het topic dat hun ouders erachter Komen.

Ik snap ook niet waarom er Moslim jongens boos reageren als ze een Moslim vrouw een post zien schrijven over dat het moeilijk is goede Egyptischs Copten en Moslimahs te vinden die niet dat soort dingen down, zoals buitenhuwlijk relaties met Europese en Afrikaanse mannen waarbij ik niet bedoel de verschillen in Ras, maar de inhoud van die relaties en de slechte bedoelingen.

Echt van de type Arabische jongens die gewoon met een Arabische vrouw in Nederland op de bank zit, en vier Antilianen belt on samen met Hun de slaapkamer binnen te gaan. Zo doen de Meester autochtone Nederlanders en Joden niet eens.

Dan zijn dat toch niet de manieren van de Moslims?

Er zijn twee tegenargumenten tegen mij verhaal en ik Zal deze beantwoorden.

(1) iedereen heeft het recht te doen eat die wil

(2) waarom Moet jij er in den groep good Egyptenaren erover beginner, kan je dat niet tot een prive discussie laten.

Antwoord op (1): maar je mag best wel praten over den stijgend verschijnsel net Als de Nederlandse media spreekt over loverboys. Als Niemand er met vrijheid erover kan praten dan Ben ik ook niet vrij te doen wat ok will..

Ik mocht er van een ene FaTma AbdAllaH niet over praten. Misschien was zij dat niet maar haar vriend of ouders op haar profiel.

Antwoord (2):
Nou dat is juist waar ik niet mis loop. Egypte is een van de strengste landen in het Midden Oosten. Ik kom er Vandaan en Ga er steeds terug.

Je komt een groep binnen en ziet profiel fotos waarop Egyptische Moslim meisjes en Nederlandse jongens die geen moslims zijn samen zijn in een relatie.

Vinden Jullie het dan niet gepast dat je in zo een officiele groep met het thema Egyptenaren, dat je dan duidelijk maakt dat je niet bent gekomen om dat sport gedrag te promoten? Ook om mezelf te beschermen voor juridische problemen Daar. Maar ik denk ook niet dat ik me erbij Moet neerleggen of mee rondlopen dat ik met zo een houding eruit werd gehaalt terwijl die Israeliers en Nederlanders en Antilianen erbij mochten en achter de scheldactie zaten in den groep over Egypt's. Das toch hastactie en bizarre?

Ook bewijst deze gebeurtenis dat doorgaans ik dagelijks geen Egyptischd vriendinnen Ben tegengekomen en slechts die meisjes Ben tegengekomen, die dat soort dingen doen en met loverboys types rondlopen, dat er inderdaad zo een organisatie is die de Egyptische meisjes voor zichzelf wilt hebben en mij met mijm trouwe manieren bij hen uit de buurt wilt houden.

Maar aldus de mogelijkheid niet had gekregen ze in prive in real life erover te spreken, is het nog maar de vraag of Ze dan wel in hun volledige vrijheid verkeren.

Mijn ervaring is dat als ok andere Egyptische meisjes leer kennen in real life, ze me zeer interessant vinden. Gegevens uitwisselen. Maar daarna gebeurt er iets. Iemand komt er stiekem tussen en probeert dat niet me te laten zien. En dan spreken ze me niet meer, en daarna zie je ze rondlopen met Nederlandse Europese en Carbische mannen, en een Arabisch ventje die zich gedraagt als een lover boy en dat allemaal prima vind. Niet Een voorbeeld voor Moslims en Christenen of zelfs Joden.

En ja hoor die mensen kunnen bestaan. Maar dat een tiental aantal mensen me proberen te dwingen geen contact te hebben met duizende Egyptische vrouwen die wellicht ook dat soort dingen niet doen en zich houden aan de Egyptische normen en wetgeving is niet om bij neer te leggen.

Zo wordt ik in Europa gedwongen Om dagelijks steeds ermee te doen met een gemeemschap van Alles behalve Egyptenaren. Dat wil ik niet, en loverschrijd mijn vrijheid en de grens tussen immigratie en integratie.

Jullie Marokanen zouden het toch ook niet trekken als 1 van Jullie door een groep Marokanen wordt weggejaagd van de rest om alleen tussen de Nederlanders te leven.

Of als je een officiele groep voor Marokanen in Nederland of bijeenkomst binnenloopt en zeg ik zag net een slecht meisje met een Nederlander kussen bijv, en ze dan riepen, rot op ik hou van Wilders, zoals gebeurde, en he uitschelden voor heks.

Dat is toch tegen de waarden van ons geloof?
Je mag niet 1 Egyptische vrouw dwingen geen contact te hebben met Alle anderen terwijl je de anderen gunt met elkaar contact te behouden.

Dan is het tijd te erkennen dat ik door iemand wordt gestalked.

Ik ben tegen de holocaust en wil been haat zaaien tegen de Joden, maar die Jongen Zou net Zo goed Israelisch kunnen zijn. Jullie weten dat ondanks de vrede tusssen Egypte en Israel dergelijke relaties en fotos voor juridische problemen kunnen zorgen.

Maar toen werd er gescholden alsof ok een groep met de benaming Egyptischevrouwen4Autochtonen binnenkwam met die post.

Ik Moet me toch thuis kunnen wenden in Zo een groep? Zijn er zusters Willen helpen met hun tot overeenkomst the Komen?

Waarom Willen Jullie onze vrouwen lager Stellen Dan hin vrouwen?

Het probleem is dat deze jongeren even groep beheren met de Naam van Egyptenaren Bijeen.

Het gevaar is dat deze personen kunnen groeien tot beheerders van Egyptische en Islamitische organisaties terwijl Ze Moslimahs die hulp zochten goede Moslimahs te vinden, die schrijven over het probleem als een groep slechte jongens je dochter Willen loeren in zo even wereld waar ze geen maagd meer is en sneller dan zelfs Nederlandse meisjes in een slaapkamer beland met meerdere jongens en antilianen, of Zelfs stiekem naar de prostutie Worden geloerd. Er zijn dagelijks duizende advertenties voor Prostituties in Nederland.

Wij de Moslims, de Copten, de Egyptenaren en Marokanen zijn een gemeenschap. Wij hebben mensenrechten zoals het recht op ethniciteit en cultureel behoud van erhniciteit. Wij mogen heus wel spreken van een probleem dat de vrouwen in one gemeenschap dreigt.

Trouwens ik probeerde deze post eerst op maroc en marokko forum te posten, want het probleem is not lost van wat er afspeelt bij de Arabische Christenen gemeenschap. Maar ik kan geen ander forum vinden dat gerelateerd is tot de Islam en Arabische cultuur.

Maar na mijn registratie krijg ik geen mogelijkheid tot posten en bij de ene geen activatie email.

Het is ook niet mijn bedoeling me aan the sluiten bij de Moslimbroederschap. Ik sluit me aan bij het leger in Egypte dat nu de Macht heeft in Egypte net als heel veel Egyptenaren in Nederland.

Zijn er hier Arabisch sprekende vrouwen die mij Kunnen helpen de genoemde personen aan te spreken Om tot een oplossing te Komen? Laat me aub weten.

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Vreselijke ervaring met Egyptosche Moslima Deel1/2

door Ayasha » do _12-_dec-_2019ah, 12-12-2019ad, 2:09 pm

Salam aleikum

Welkom op het forum zuster.
Ondanks dat je verhaal nogal verwarrend overkomt (misschien ben je de Nederlandse taal nog niet zo goed machtig) begrijp ik wat je bedoelt en dat dit je enorm heeft aangegrepen.

Bij deze zou ik je één advies willen geven, blijf weg van dergelijke pagina's op FB waar fitnah de boventoon voert. Dat je goede bedoelingen hebt zal ik niet betwisten maar voor jouw eigen bestwil is het beter dergelijke pagina's te verlaten. Doe dua voor hen die het nodig hebben dat zij het rechte pad weer terug zullen vinden, insha'Allah. Met hen in discussie gaan heeft geen enkel nut en het bezorgt jou alleen maar een slecht gevoel.

wa aleikum salam
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Islam en maatschappij