Sihr gegeten (toukal)

Heb je vragen over de Islam? Stel ze hier.
RANDOM_AVATAR
IsmaelKarrasco
Beginner
Beginner

Sihr gegeten (toukal)

door IsmaelKarrasco » ma _22-_jul-_2019ah, 22-7-2019ad, 8:50 pm

Salam aleikum wa rahmatoulah

Ik ben jaren geleden iets gegeten (toukal) en heb sindsdien problemen met mijn maag. Ben 15 kilo vermagerd. Heb weinig eetlust. Steed buikpijn. 24/7 boeren. Het houdt me snachts wakker.
Nu ben ik bezig met een maagzuivering. Elke week drink ik 5 liter thee gemaakt met henna, musabloemen en kamille. Daar moet ik van overgeven en komt er witte, bruine en soms rode slijm uit.
Ik heb dit al 10 weken gedaan. Dus al 10 keer. Maar ik voel geen beterschap.
Heeft iemand hier ervaring mee aub.
Of weet iemand iets beter?
Dit is niet vol te houden. En beïnvloed mijn leven.

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Sihr gegeten (toukal)

door Ayasha » di _23-_jul-_2019ah, 23-7-2019ad, 2:14 pm

Aleikum salam wa rahmatullahi wa barakatuhu

Welkom op het forum broeder.

Geen idee wat toukal is, broeder dus ook geen idee of dat eetbaar is of niet. Kan je één advies geven, en dat is dat je naar je huisarts gaat met dit probleem. Misschien heb je wel een maagzweer en dat kan enorm pijnlijk zijn.

Kijk eens op deze LINK of je ziet of de verschijnselen die jij vertoont overeenkomen. In ieder geval, snel naar de dokter en niet meer wachten. Moge Allah jou snel genezing schenken.

wa salam

Ayasha
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

RANDOM_AVATAR
AymaneM
Beginner
Beginner

door AymaneM » wo _11-_sep-_2019ah, 11-9-2019ad, 11:35 pm

Hallo,
Sorry voor na 2 maanden pas iets te sturen...
Maar ik heb de perfecte oplossing voor jou probleem!
Zelfs 2 oplossingen!
Jij hebt gegeten Sihr en dat kan door het volgende genezen worden:

1- 7 nootjes van Haba Sauda eten met pure/echte honing en dat 7 dagen lang!

2- Pak Sidr, Rayhan en Ward (uitgedroogde bloem) en ieder 7 blaadjes en kook ze dan op 20 liter water. Als het water gekookt is dan gooi je die ingrediënten weg want de stoffen ervan zijn toch in het water terecht gekomen, en daarna giet je het water in een grote fles, vervolgens moet je naar een imam gaan en die zal daar Koran recitaties op reciteren (of eventueel jezelf als je heel veel surats ken...) en daarna drink je die water elke ochtend een slokje voor het eten en dat moet ook weer 7 dagen lang zijn! En dan inschallah kost je alles over ben je verlost van dat slecht mens zijn/haar sihr !

Oja,vergeet zeker ook niet te bidden als je dat niet doet, want met bidden kun je elk soort duivelskrachten verslaan!!!

RANDOM_AVATAR
Leerelkedag
Beginner
Beginner

door Leerelkedag » ma _7-_okt-_2019ah, 7-10-2019ad, 11:17 pm

Salaam ahleykoum,

Ik heb die beproeving ook gehad. Ben je al verder geholpen of nog niet?

RANDOM_AVATAR
AymaneM
Beginner
Beginner

door AymaneM » di _3-_dec-_2019ah, 3-12-2019ad, 1:43 am

AymaneM schreef:Hallo,
Ik heb de perfecte oplossing voor jou probleem!
Zelfs 2 oplossingen!
Jij hebt gegeten Sihr en dat kan door het volgende genezen worden:

1- 7 nootjes van Haba Sauda eten met pure/echte honing en dat 7 dagen lang!

2- Pak Sidr, Rayhan en Ward (uitgedroogde bloem) en ieder 7 blaadjes en kook ze dan op 2 liter water. Als het water gekookt is dan gooi je die ingrediënten weg want de stoffen ervan zijn toch in het water terecht gekomen, laat daarna de pan afkoelen en daarna giet je het water in een grote fles, vervolgens moet je naar een imam gaan en die zal daar Koran recitaties op reciteren (of eventueel jezelf als je heel veel surats ken...) en daarna drink je die water elke ochtend een halve glas voor het eten dus op een lege maag, en dan in de avond als je gaat slapen, dat moet ook weer 7 dagen lang zijn! En dan inschallah kots je alles over ben je verlost van dat Sihr !

Oja,vergeet zeker ook niet te bidden, want met bidden kun je elk soort duivelskrachten verslaan!!!

(DIT IS TROUWENS BEWERKT, BOVEN SCHREEF IK OOK ZO’N INGREDIENT MAAR DAT WAS EEN BEETJE FOUT, DIT IS HET JUISTE!!)

Keer terug naar Vragen