Een vreemde kat in huis?!?

Heb je vragen over de Islam? Stel ze hier.
RANDOM_AVATAR
AymaneM
Beginner
Beginner

Een vreemde kat in huis?!?

door AymaneM » vr _27-_okt-_2017ah, 27-10-2017ad, 9:08 pm

Hallo iedereen, ik heb een vraagje, stel er komt in de avond een kat binnen in ons huis en ook nog met heel rare ogen wat zou dat betekenen? Ik las in andere sites dat het iets te maken heeft met Sihr en Djinn? Klopt dit of is het normaal dat een kat met een rare oogkleur in ons huis kwam "aankloppen" en vervolgens binnenkwam en niet meer weg wilde?!?!?

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Een vreemde kat in huis?!?

door Ayasha » vr _27-_okt-_2017ah, 27-10-2017ad, 11:18 pm

Overduidelijk dat deze kat een onderkomen zoekt. Misschien had hij geen goed huis voorheen en is op zoek gegaan naar een ander huis waar hij wel goed behandeld wordt. Als hij nog bij jou is, raad ik je aan met het dier naar de dierenarts te gaan om hem of haar te laten onderzoeken.
Mij persoonlijk is het meerdere malen overkomen dat een mij onbekende kat opeens voor mijn deur stond en niet meer weg wilde. Op het moment heb ik er ook een die op straat rondzwierf en beneden in het flatgebouw zat waar ik woon. Ik heb haar mee naar boven genomen en wil sindsdien ook niet meer weg. Inmiddels is ze alweer drie jaar een vaste huisgenote. ;)

Jaren geleden had ik ook een kat die bij mij een onderkomen zocht en keek ook raar uit haar oogjes. Een vreselijk lief diertje en de enige kat die door mijn kat die ik al had, werd geaccepteerd. Ik heb haar ongeveer 3 jaar gehad en is toen overleden. Ze bleek een tumor in haar hoofdje te hebben gehad en dat was de reden waarom ze soms zo raar uit haar oogjes keek.
Dus nogmaals, ga even met haar/hem naar de dierenarts en laat haar onderzoeken.
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Een vreemde kat in huis?!?

door Ayasha » ma _14-_mei-_2018ah, 14-5-2018ad, 4:40 pm

14725265_1615210475441989_1528488047_o.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Laatst gebumpt door AymaneM op ma _14-_mei-_2018ah, 14-5-2018ad, 4:40 pm
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Vragen