Mijn geloof ❤️

Diverse artikelen betreffende de Islam
RANDOM_AVATAR
Gebruiker
Beginner
Beginner

Mijn geloof ❤️

door Gebruiker » do _25-_dec-_2014ah, 25-12-2014ad, 1:36 am

beste broeders en zusters,

zoals ik in vorige onderwerpen heb aangegeven moeilijkheden met mijn religie te hebben is dit opgelost hamdolillah en ik wil graag degenen die me geholpen hebben graag bedanken moge allah jullie en ook alle moslims natuurlijk alles geven wat jullie wensen in sha allah...

ik zou graag iets delen met jullie , eventjes iets dat ik tegen iemand moet kunnen zeggen en jullie zijn mijn broeders en zusters dus...

Nu dat ik elke keer quran beluister voel ik letterlijk de aanwezigheid van Allah , Allahu akbar! soubhana allah ! ik hebt het gevoel dat mijn ziel naar de Heer wilt gaan ik voel letterlijk dat ik precies 'flauwval' als ik echt echt weet in mijn hart dat ik van Allah swt en zijn Boodschapper saw mijn ziel wordt als het ware gescheiden van mijn lichaam ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar het is een zeer raar maar rustgevend gevoel...

Nu zeker dat mijn tante (2weken geleden) en mijn opa (vandaag) overleden zijn ben ik degene die zijn tranen heeft ingehouden en in plaats daarvan dua ben gaan doen voor hun allah irham houm :( ik doe dua voor ze bij de salaat van de fajr en de rest en bid vrijwillig 2 rak'aat voor ze. ik heb vertrouwen in Allah swt! ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen (bidden) ik had dit niet kunnen doen zonder jullie hulp , echt uit de grond van mijn hart zijn jullie heeel erg bedankt!

asalaam 3alaykoum

imanvdkraan
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Mijn geloof ❤️

door imanvdkraan » do _25-_dec-_2014ah, 25-12-2014ad, 7:16 am

assalaam aleikum

masja'Allah, wat fijn dat je je band met Allah :swt: weer ervaart!

soerah al-imran 103
En houdt jullie allen stevig vast aan het koord (de godsdienst) van Allah en weest niet verdeeld. Gedenkt de gunst die Allah jullie schonk toen jullie vijanden waren en Hij jullie harten tot elkaar bracht en jullie door Zijn gunst broeders werden, toen jullie op de rand van de afgrond van de Hel waren en Hij jullie ervan redde. Zo heeft Allah Zijn Tekenen voor jullie duidelijk gemaakt. Hopelijk zullen jullie leiding volgen.

het is trouwens niet erg om te huilen als je verdriet hebt omdat een dierbare overlijdt. dat is een rahma van Allah :swt:
moge hun zielen rusten in vede en moge jullie elkaar weer ontmoeten in Jennah.
Alhamdulillah, i received nothing i wanted...but i received everything i needed

wa aleikum assalaam wa rahmatullahi wa barakatu

Abdul Malik
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Abdul Malik » do _25-_dec-_2014ah, 25-12-2014ad, 8:31 am

Assalamu Aleikum,

Alhamdullilah!
Alle lof en dank zij voor Allah :swt: alleen.

Allah :swt: zegt in de Koran:

Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd, is in het licht van zijn Heer. Wee dan degenen, wier hart verhard is bij de gedachtenis aan Allah! Waarlijk, zij verkeren klaarblijkelijk in dwaling.

Allah heeft de beste verkondiging geopenbaard, een Boek (de Koran), overeenkomstig met zichzelf, vaak herhalend (vermaningen) waarbij de huid van hen die hun Heer vrezen ineenkrimpt, daarna ontspant zich hun huid en hun hart wordt zacht bij de gedachte aan Allah. Dit is de leiding van Allah, Hij leidt daarmee wie Hij wil. En wie Allah laat dwalen, zal geen leider hebben.
( Koran 39:22-23)
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASULALLAH!

RANDOM_AVATAR
Gebruiker
Beginner
Beginner

door Gebruiker » di _30-_dec-_2014ah, 30-12-2014ad, 7:33 pm

aslamo aleikoum,

sorry voor het late antwoord maar ik kon namelijk geen reactie meer plaatsen.

ik dank jullie voor jullie antwoord !

daaag broeders en zusters

Keer terug naar Overige artikelen