Help..

Diverse artikelen betreffende de Islam
RANDOM_AVATAR
Nlmeisjee
Beginner
Beginner

Help..

door Nlmeisjee » ma _5-_nov-_2012ah, 5-11-2012ad, 3:35 pm

Hallo allemaal,

İk zit met een probleem die ik met niemand kan bespreken,
Sinds een paar dagen is het uit met mijn vriend(turkse) omdat ik heb gelogen over dingen die ik in me verleden heb gedaan en daarover niet eerlijk ben geweest. İk weet dat dit fout van me was maar in het begin als je iemand leert kennen vertrouw je niet iedereen en later is et dan moeilijk om te vertellen. Uit eindelijk heb ik dit toch gedaan maar hij kan er niet overheen komen. Hij ziet mij nu anders terwijl ik me leven al had verbeter voordt ik hem kende ik ben een meisje die iedereen helpt als het nodig is en liever thuis zit dan dat ik uitga. İk heb verkeerde beslissingen genomen in mijn leven waar ik enorm spijt van heb, maar ik kan ze niet terug draaien. Ook ben ik gelovig en al voor dat ik hem kende, alleen het probleem is dat mijn gelovige vriendinnen altijd zeiden dat ik moest wachten met bekeren. Maar dat heb ik niet gedaan, want dat zou raar zijn wachten terwijl je de wasrheid weet. İk heb het gevoel dat ik bij niemand me hart kan luchten en ik voel me enorm schuldig tegen over mijn vriend/ex hij is altijd heel lief voor me geweest en we hebben nooit ruzie. Hij heeft geprobeeerd te vergeten wat er is gebeurd en heeft zelfs 2 weken terug nog gezegt dat ik zijn vrouw wordt hoe dan ook.

İk weet helaas niet wat ik moet doen heeft iemand goede raad voor mij??

imanvdkraan
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Help..

door imanvdkraan » ma _5-_nov-_2012ah, 5-11-2012ad, 9:20 pm

assalaam aleikum

wat dacht je ervan om opnieuw te beginnen?
heb je spijt van wat je fout hebt gedaan?
wil je Allah's SwT zegen over een huwelijk tussen jou en hem als je eventuele man?
toon dan berouw, vraag Allah SwT om vergiffenis en laat iemand bericht sturen naar de jongeman in kwestie, dat hij naar je vader zal moeten gaan om je hand te vragen.

doe de dingen op de islamitische manier, die de enige juiste manier is. wees in je gedrag en je daden kuis en vroom en dan zul je Insja'Allah de man krijgen die je verdient.
Alhamdulillah, i received nothing i wanted...but i received everything i needed

wa aleikum assalaam wa rahmatullahi wa barakatu

RANDOM_AVATAR
Nlmeisjee
Beginner
Beginner

Re: Help..

door Nlmeisjee » ma _5-_nov-_2012ah, 5-11-2012ad, 11:13 pm

Dankje wel.. Zoiets had ik nodig!

Keer terug naar Overige artikelen