Aslaamwalikum

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
RANDOM_AVATAR
Naseeb
Beginner
Beginner

Aslaamwalikum

door Naseeb » zo _26-_jun-_2022ah, 26-6-2022ad, 1:46 am

Aslaamwalikum allemaal
Ik wil me even voorstellen ik ben jullie broeder in de islam 44 jaar. Heb allhumdiliha een goede baan. Ik zal gelijk met de deur in huis vallen, ik hoop via dit forum jullie hulp te kunnen gebruiken voor het vinden van een gepraktiseerd muslima die een serieus huwelijk wil aangaan omwille van Allah.

Profeet mohamed ( peace upon him) heeft gezegd
Wie voorziet in de behoefte van zijn broeder, Allah zal in zijn behoefte voorzien.”   

Moet wel erbij zeggen ik ben eerder getrouwd geweest. Helaas in mijn vorige huwelijk heb ik de eigenschappen van toegewijd vrouw niet kunnen vinden . De toegewijd vrouw zoals de islam heeft beschreven die haar man blijdschap bezorgd wanneer hij ziet en gehoorzaamt en waakt over kuisheid en de bezittingen tijdens zijn afwezigheid. De details wil ik persoonlijk toelichten wanneer een match is.

Desniettemin er is nog hoop om alsnog de ware tegen te komen waarmee ik een islamitische gezin kan oprichten omwille van Allah. Ondanks dat ik aardig wat kennis hebt over de islam dankzij de wille van Allah en uiteraard mijn ouders , kan ik nog veel meer leren en noem ik mijn kennis vrij beperkt.

Voorkeur afkomst; al afkomst is welkom zolang ze taqwaa heeft. Dus ook bekeerlingen is welkom. Wat eerlijke gezegd mijn voorkeur heeft. Belangrijk is iemand die Allah vreest en daarnaast ook breid is om samen meer kennis op te doen in de islam en werkt aan eigenschappen van een toegewijd vrouw en ook mij helpt om te werken aan de eigenschappen van een toegewijd man want niemand is perfect we hebben allemaal tekortkomingen.

Kunnen jullie iemand of zijn er zusters in deze forum die een serieus huwelijk wil aangaan , graag privé bericht.
Ik zal binnen de islamitische richtlijn met haar kennismaken in afstemming met een van haar ouders of waliy (voogd).

Moge Allah jullie allemaal belonen.

Walikumaslaam

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Aslaamwalikum

door Ayasha » zo _26-_jun-_2022ah, 26-6-2022ad, 3:55 pm

aleikum salam

Beste broeder, allereerst welkom op het forum.

Jammer dat je het moeilijk vindt om een huwelijkspartner te vinden. Moge Allah jou daarbij helpen.

Als je de forumregels gelezen zou hebben, broeder Naseeb, zou je weten dat dit forum niet is bedoeld om een huwelijkspartner te vinden, ontdekislam is namelijk geen datingsite. Je zult hiervoor andere bronnen moeten zoeken, zoals iemand van jouw familie die je daarbij kan helpen, of broeders vanuit de moskee in jouw omgeving, insha'Allah.
Het beste advies wat ik je kan geven, is om hiervoor heel veel dua te doen. Insha'Allah zal Allah jou dan iemand op je pad sturen die bij jou past.

wa salam

Ayasha
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Voorstellen