Slang in droom

Heb je wat interessants te melden? Laat het ons weten!
OmarIbnAbdelWahaab
Super lid
Super lid

Slang in droom

door OmarIbnAbdelWahaab » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 1:08 pm

Betekent het iets als je 2 slangen in je droom hebt gezien? :hmm: khad gehoord dat het in de Islam iets betekent of heb ik het mis (stil)
We are all born as Muslim's, why don't live that way??

RANDOM_AVATAR
abdessamad
PERMANENTE BAN!

Re: Slang in droom

door abdessamad » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 2:03 pm

Beste broeder/zuster,

aller eerst zou ik je willen vragen, bid jij??? en zoja, vericht je al je dagelijks gebeden zonder regelmatig 1 over te slaan??? graag zie ik eerst je antwoordt tegemoed, alvorens ik je precies vertel wat er algemeen bekend is over het zien van een slang in een droom...

mocht je deze vraag niet openlijk willen beantwoorden, dan mag je ook een pb sturen,

vriendelijke groet,

OmarIbnAbdelWahaab
Super lid
Super lid

door OmarIbnAbdelWahaab » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 2:16 pm

Om antwoord te geven op jou vragen jah ik bidt 5 keer per dag en sla het nooit over alleen heeel soms eerlijk gezegd en overigens het waren 2 slangen eentje zag er normaal uit en de andere was een cobraslang
We are all born as Muslim's, why don't live that way??

RANDOM_AVATAR
abdessamad
PERMANENTE BAN!

door abdessamad » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 2:46 pm

bedankt voor je eerlijkheid,

maar een slang staat over het algemeen voor het niet verichten van een gebed..
als jij zegt dat je wel bid en soms overslaat, dan raad ik je aan om ijveriger te worden omtrent je aanbidding.. immers allah swt heeft ons opgedragen om te bidden en geen gebeden zomaar over te slaan... beste broeder of zuster, dit is echt geen verwijt van mij, maar meer een verzoek richting jou. Want je hebt t immers gedroomd... overigens zou het ook kunnen dat die slang staat voor een zonde die je hebt begaan... maar voor als nog ga ik van het eerste uit!

allah weet t het best!

vriendelijke groet

RANDOM_AVATAR
abidha
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

door abidha » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 3:07 pm

Salaam alaykoum,

Mijn zus had dit voor een lange tijd. Zij kreeg advies om haar gebed goed te verrichten, dus genoeg tijd ervoor nemen en niet haasten. Zij deed haar gebed ook 5 x per dag minimum maar nadat ze kids had was haar gebed eerder een snelle oefening dan een echte aanbidding. Het heeft denk ik ook te maken met de straf die wacht in je graf als je niet de tijd neemt om je verplichte gebed te verrichten. Not sure though. Allahu a'lem
'As for him who gives (in charity) and keeps his duty to Allah and believes in the Best reward from Allah, We will make smooth for him the path of ease. But he who is a greedy miser and thinks himself self sufficient, and gives the lie to the Best reward from Allah we will make smooth for him the path for evil.' (92.5-10)

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 6:21 pm

abdessamad schreef:bedankt voor je eerlijkheid,

maar een slang staat over het algemeen voor het niet verichten van een gebed..
als jij zegt dat je wel bid en soms overslaat, dan raad ik je aan om ijveriger te worden omtrent je aanbidding.. immers allah swt heeft ons opgedragen om te bidden en geen gebeden zomaar over te slaan... beste broeder of zuster, dit is echt geen verwijt van mij, maar meer een verzoek richting jou. Want je hebt t immers gedroomd... overigens zou het ook kunnen dat die slang staat voor een zonde die je hebt begaan... maar voor als nog ga ik van het eerste uit!

allah weet t het best!

vriendelijke groet

salam aleikum

broeder abdessamad, wel graag bewijs voor hetgeen je schrijft.

wa salam

Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

RANDOM_AVATAR
abdessamad
PERMANENTE BAN!

door abdessamad » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 7:28 pm

beste zuster,

zoals je weet zijn er mensen die gezegend zijn met de gave van dromen uitleggen,
dit is iets wat je niet kan ontkennen, doe je dit echter toch, dan hoor ik dat, want dan zal ik mijn bewijs hiervoor plaatsen....

wa salam moe3leikoem

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » do _3-_jan-_2008ah, 3-1-2008ad, 7:40 pm

abdessamad schreef:beste zuster,

zoals je weet zijn er mensen die gezegend zijn met de gave van dromen uitleggen,
dit is iets wat je niet kan ontkennen, doe je dit echter toch, dan hoor ik dat, want dan zal ik mijn bewijs hiervoor plaatsen....

wa salam moe3leikoem

salam aleikum,

Beste broeder, ik ontken niet dat er mensen zijn die deze gave niet hebben. Het gaat mij om de uitleg die jij geeft en waar je die vandaan hebt.

wa salam

Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Generaal Islam