Corona Vaccinatie

Heb je vragen over de Islam? Stel ze hier.
Lizio
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

Corona Vaccinatie

door Lizio » ma _14-_jun-_2021ah, 14-6-2021ad, 7:52 pm

Salaam alelkum,

Wat zeggen de geleerde over wel of niet laten vaccineren?

Voor mij is het allemaal een poppenkast van de voorbereiding van de dajjal..

Hoe denken jullie hierover?

Salaam.
Alle lof naar Allah SWT.. voor altijd en eeuwig..

Abdul Malik
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Corona Vaccinatie

door Abdul Malik » za _19-_jun-_2021ah, 19-6-2021ad, 4:20 am

Assalamu aleikum,

Zover ik weet zeggen de geleerden dat het corona vaccinatie geen probleem is voor diegenen die het willen.
Dat gezegd blijven er toch voor velen een "duisterend' iets boven het vaccinatie hangen, zodat velen personen twijfelen of ze het moeten nemen of niet. de vaccinatie is wel in een zeer snel proces gemaakt, en dat laat daarom velen twijfelen of ze het eigenlijk wel direct in hun lichaam willen hebben.

Zijn dit twijfels of objecties die waarachtig zijn? Allahu alam.

De Profeet Mohammad :saw: heeft namelijk gezegd: " Allah :swt: zendt geen enkele ziekte uit, maar Hij zendt er ook een geneesmiddel voor." (Ibn Majah)

De Profeet Mohammad :saw: heeft ook gezegd: "Allah :swt: heeft zowel de ziekte als het medicijn neergezonden, en Hij heeft een medicijn voor elke ziekte aangewezen, dus behandel jezelf medisch, maar gebruik niets dat verboden is." (Abu Dawud)

Of het dus toch iets te maken heeft met de Dadjal(of het systeem van de Dadjal) is moeilijk te bewijzen, maar dat de( voorbereiding van zijn) komst van de Dadjal aankomend is, is een fijt in de Islam, en een kwestie van tijd.
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASULALLAH!

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Corona Vaccinatie

door Ayasha » zo _20-_jun-_2021ah, 20-6-2021ad, 7:28 pm

Het ligt eraan welke vaccinatie iemand wil nemen. De maker van het mNRa vaccin heeft al sinds enige tijd gewaarschuwd dit niet te nemen. Deze informatie is echter voor het gewone publiek lange tijd geheim gehouden en werd op alle sociale media gecensureerd. In dit vaccin is namelijk het spike-eiwit toegevoegd met de bedoeling dat deze inkomende virussen zou aanvallen. In het begin ging men ervan uit dat dit eiwit in de arm zou blijven waar de prik gezet is. Nu blijkt dat dit niet het geval is en dit eiwit zichzelf vermeerderd en zich in alle organen nestelt, zelfs in de hersenen. Het is zijn doel voorbijgeschoten. Dr. McCullough legt in een fragment van de video uit hoe een en ander in elkaar steekt. (Nederlandse ondertiteling aanwezig.
https://commonsensetv.nl/dr-mccullough- ... patienten/

Tekst in het Nederlands uit het fragment:

Volgens mij gaat de pandemie, sinds het begin, om het vaccin. Alle sporen leiden naar het vaccin.
    In Zuidoost-Azie en Europa wordt gewerkt aan verplichte vaccinaties. Ze geven geen andere mogelijkheid. Zo graag willen betrokkenen je prikken. "Het kost je niks. Alles wordt geregeld."
    De belanghebbenden willen een prik in ieders arm. Dat is belangrijk voor ze. Waarom? Waarom willen ze iedereen prikken? Kijk naar de 'overlevers'...
    Zij kúnnen het virus niet meer krijgen. Waarom zou je mensen willen vaccineren die het al gehad hebben?
    Studies claimen dat die mensen nauwelijks risico lopen.
    De druk die mensen nu voelen, terwijl ze hun banen niet kwijt willen raken komt omdat het vaccin dodelijk kan zijn. Als het uit water zou bestaan, zonder bijwerkingen, wie zou dan weigeren? Dan stem je toe. Ze hebben je gegevens toch al. Maar nee, er is iets vreemds aan dit vaccin. Ze injecteren iets in een lichaam waar mensen belang bij hebben. Kunnen 12-jarigen hier zelf over beslissen? Het kan hun laatste beslissing zijn. In North-Carolina is dit al wetgeving. Kinderen mogen het zelf beslissen.
    Meer dan 4000 Amerikanen en meer dan 10.000 Europeanen stierven 3 dagen na vaccinatie.
    Waarom moeten ze kiezen tussen hun baan, opleiding en leven en iets wat dodelijk kan zijn?
    De spanning is om te snijden. Ouders zeggen: "Ik wil dat mijn kinderen naar school gaan maar ik wil niet dat ze doodgaan aan het vaccin." Zei kennen het echte verhaal. Dat is overal te vinden. Bloedproppen, beroertes, plotseling overlijden.
    Ik heb geluk. Geen van mijn patiënten is direct aan het vaccin overleden. De meesten zijn gevaccineerd in december, januari en februari. Als ik echter naar de data kijk kan ik het niet meer aanbevelen.

Het aantal mensen wat hierboven vermeld staat welke zijn overleden, tengevolge van het vaccin, zijn cijfers van meer dan een maand geleden en dan gaat het alleen om gevallen die gemeld zijn. In werkelijkheid zullen het er op het moment veel meer zijn.

Als ik mij goed herinner wat ik in de islam heb geleerd, is dat het niet is toegestaan iets aan je lichaam te veranderen en helemaal niet als bekend is dat de kans groot is dat dit nadelige effecten zou kunnen hebben. Mijn inziens geldt dat voor zowel inwendig als uitwendig. Wij als mens zijn niet in staat de creatie van onze Schepper te verbeteren. Allah :swt: heeft ons perfect geschapen en als de mens daarmee aan het rommelen gaat, zoals met de gentherapie welke in principe dus helemaal geen vaccin is, zoals je kunt lezen in openbare stukken van de overheid. (De overheid.nl en zoek op corona of gentherapie). Dan kan het niet anders dan dat het fout gaat.
Mijn eigen nuchtere verstand zegt, geen gentherapie en al helemaal niet omdat deze nog steeds in een experimentele fase is en er inmiddels al vele doden zijn te betreuren na deze injectie met mNRa omdat het spike-eiwit het eigen immuunsysteem buiten spel zet en dus geen afweer meer kan bieden aan alles wat het lichaam in komt, hetzij door middel van ademen van een onschuldige bacterie of via het voedsel of daar aanraking van een ander persoon. Het menselijk lichaam is dan totaal weerloos, terwijl het geen enkel probleem zou zijn als er geen gentherapie zou zijn toegepast. Eenmaal het spike-eiwit in je lichaam is het niet meer te verwijderen. Vaccinatie met dit middel is onomkeerbaar.
Heel wat groente, fruit en granen zijn in de afgelopen tientallen jaren genetisch gemanipuleerd waardoor veel vitaminen in het voedsel verloren zijn gegaan.
Wereldwijd is er een toenemend aantal artsen die, zoals bovengenoemde arts, dit middel daarom niet meer willen toedienen.

https://www.youtube.com/watch?v=aMB1dRJNHe8

en hier de volledige video:

https://odysee.com/@BretWeinstein:f/how ... ree-easy:0

Het is een lange zit om dit te beluisteren, maar zeker de moeite waard als je geinteresseerd bent.

'Uitvinder mRNA slaat ALARM! Dit is wat het vaccin met u doet en u MOET dit weten!'

Dr. Robert Malone is de uitvinder van de mRNA-vaccintechnologie en erkent: “We hebben een grote fout gemaakt.”

Lees het artikel op onderstaande link:

https://commonsensetv.nl/uitvinder-mrna ... -te-weten/

Voor iedereen die overweegt deel te nemen aan deze proef zou zich deze informatie eigen moeten maken voordat men de beslissing neemt zich te laten injecteren met de mRNA-vaccintechnologie.

Meer kan ik er niet over zeggen. Iedereen moet zelf beslissen wat hij of zij met deze informatie doet. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, temeer daar deze 'vaccins' totaal geen bescherming bieden want iemand die gevaccineerd is kan nog steeds besmet worden en kan nog steeds anderen besmetten (volgens het RIVM).
Helaas worden veel mensen onder druk gezet, hetzij door familie of werkgever, toch die prik maar te halen.
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Vragen