Perversiteit in Islamitische wijk

testen, spammen..van alles en nog wat, leef je uit, maar houdt het wel netjes....
Mister Said
Super Poster!
Super Poster!

Re: Perversiteit in Islamitische wijk

door Mister Said » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 9:46 pm

"Never argue with an idiot. First they will drag you down to their level, then they'll beat you with experience."

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 10:48 pm

Amir Lombardije schreef:\

Aangezien we niet in een Islamitisch land wonen met Islamitische wijken :duim:

Ik vind het echt betreurend als moslims dit zeggen. Dit land is ook van ons en wijken waar wij in de meerderheid zijn, zjin daarom ook van ons.

RANDOM_AVATAR
Amir Lombardije
Super Poster!
Super Poster!

door Amir Lombardije » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 11:08 pm

Beste Broeder deze Discussie ga ik liever uit de weg aangezien ik niet de verkeerde weg op wil gaan tegen een Broeder .

Laat ik het zo zeggen als dit land van ons is , wie zijn schuld is het dan dat het zo een zooitje is ??

Aneetra
Super Poster!
Super Poster!

door Aneetra » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:16 am

Tjah, als je dan toch bezig bent, alle billboards met te veel bloot verwijderen in overwegend islamitische wijken, alle zenders met munkar erin verwijderen, homoseksuelen laten verhuizen uit moslimbuurten, prostitutie in bepaalde wijken stopzetten en ga zo maar door. Nederland is nu eenmaal een land waar al het verbodene toegestaan schijnt te zijn. Indien men te veel last ervan ondervindt: hizjra.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:19 am

Amir Lombardije schreef:Beste Broeder deze Discussie ga ik liever uit de weg aangezien ik niet de verkeerde weg op wil gaan tegen een Broeder .

Laat ik het zo zeggen als dit land van ons is , wie zijn schuld is het dan dat het zo een zooitje is ??

Ook die van ons. Door ons niet uit te spreken tegen deze zooitje!

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:20 am

Aneetra schreef:Tjah, als je dan toch bezig bent, alle billboards met te veel bloot verwijderen in overwegend islamitische wijken, alle zenders met munkar erin verwijderen, homoseksuelen laten verhuizen uit moslimbuurten, prostitutie in bepaalde wijken stopzetten en ga zo maar door. Nederland is nu eenmaal een land waar al het verbodene toegestaan schijnt te zijn. Indien men te veel last ervan ondervindt: hizjra.

Het is geen kwestie van 'last', en gelieve het non-argument van hijra niet te gebruiken in mijn topic. Daar wordt veel te snel naar gegrepen, vaak zonder werkelijk te weten wat het inhoudt.

Aneetra
Super Poster!
Super Poster!

door Aneetra » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:28 am

ik weet heel goed wat hizjra inhoudt. We leven in een klaagcultuur lijkt het wel, waar moslims ook aan meedoen. Wil je werkelijk eisen dat iemand die gewoon zijn huur betaalt en geen zaken tegen de wet van Nederland ingaat weg laten sturen? Die wijk is niet van jou, ook niet van mij, maar openbaar. Als daar een stel overspeligen zou gaan wonen, zou deze heisa niet ontstaan zijn, al werden er grote zonden begaan. Ja, het is munkar wat hij doet, maar véél hier in Nederland is munkar en we kunnen onmogelijk alles wat wij als moslims willen toegepast krijgen. Daar is het geen islamitisce staat voor. Dus nogmaals, wie de situatie hier niet zint, ardu Allaahi waasi'a, genoeg andere plekken waar de munkar minder erg is. Dat is een heel realistisch argument.

ahlus-sunnah
Gedeactiveerd

door ahlus-sunnah » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:29 am

Broeder Izz a Dinn weet je,

er is zelfs een sexwinkel bij jou in de wijk en daar praat je niet over.

die SM kantoor is geblindeerd en je kan niets zien, dat sexwinkel heeft etalage, zou je daar niet meer druk om moeten maken?

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:34 am

Aneetra schreef:ik weet heel goed wat hizjra inhoudt. We leven in een klaagcultuur lijkt het wel, waar moslims ook aan meedoen. Wil je werkelijk eisen dat iemand die gewoon zijn huur betaalt en geen zaken tegen de wet van Nederland ingaat weg laten sturen? Die wijk is niet van jou, ook niet van mij, maar openbaar. Als daar een stel overspeligen zou gaan wonen, zou deze heisa niet ontstaan zijn, al werden er grote zonden begaan. Ja, het is munkar wat hij doet, maar véél hier in Nederland is munkar en we kunnen onmogelijk alles wat wij als moslims willen toegepast krijgen. Daar is het geen islamitisce staat voor. Dus nogmaals, wie de situatie hier niet zint, ardu Allaahi waasi'a, genoeg andere plekken waar de munkar minder erg is. Dat is een heel realistisch argument.

Het gaat niet om de ernst, het gaat om het bestrijden ervan. Als we ons niet uitspreken tegen deze zaken, wat is onze bijdrage aan deze samenleving dan?
Laatst bijgewerkt door Izz ad-Din X op do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:54 am, in totaal 2 keer bewerkt.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 12:35 am

ahlussunnah schreef:Broeder Izz a Dinn weet je,

er is zelfs een sexwinkel bij jou in de wijk en daar praat je niet over.

die SM kantoor is geblindeerd en je kan niets zien, dat sexwinkel heeft etalage, zou je daar niet meer druk om moeten maken?

Ik woon niet in een Islamitische wijk broeder, en er is hier naar mijn weten ook geen sexwinkel.

RANDOM_AVATAR
ExtraMedium
Super Poster!
Super Poster!

door ExtraMedium » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 11:08 am

Beste Izz ad-Din X,

Begrijp ik goed, dat jouw redenering is, dat wijken waar in meerderheid moslims wonen 'moslimwijken' zijn, waar niet moslims zich aan de islamitische normen zouden moeten aanpassen?

Vrede,
ExtraMedium

RANDOM_AVATAR
ExtraMedium
Super Poster!
Super Poster!

door ExtraMedium » do _8-_apr-_2010ah, 8-4-2010ad, 11:09 am

Izz ad-Din X schreef:Ik woon niet in een Islamitische wijk broeder, en er is hier naar mijn weten ook geen sexwinkel.

Beste Izz ad-Din X,

Als dus de meerderheid van de wijk waarin jij woont iets tegen islam heeft, pas jij je aan door ofwel te stoppen moslim te zijn dan wel te verhuizen?

Vrede,
ExtraMedium

RANDOM_AVATAR
Amir Lombardije
Super Poster!
Super Poster!

door Amir Lombardije » ma _26-_apr-_2010ah, 26-4-2010ad, 9:55 am

(duh)

idd extra , hier heb je gelijk in .

En daarbij die sm winkel bezorgt niemand overlast , al die drugs dealende' moslims' wel .

Waarom zitten we daar niet bovenop ! In een Islamitische wijk zouden ze de sharia wet moeten uit voeren op deze broeders.

Vorige

Keer terug naar Lekker spammen