Perversiteit in Islamitische wijk

testen, spammen..van alles en nog wat, leef je uit, maar houdt het wel netjes....
RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

Re: Perversiteit in Islamitische wijk

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:38 pm

Ibraneke schreef:
Izz ad-Din X schreef:Hoezo tegen ons keren? Wij hebben niets te verliezen.

Bovendien klopt je tweede punt niet. Het maakt niet uit of hij zondigd, zolang hij het maar niet in onze gemeenschap doet.

Wat zou jij er van vinden als jouw kinderen op straat spelen en je weet dat dit gebeurd?

Je spreekt van "onze wijk" en "onze gemeenschap", maar Nederland is Nederland en daar kunnen wij weinig aan veranderen. Zolang hij zijn bezigheden maar in zijn eigen huis uitvoerd en niet in het openbaar kun je daar weinig tegen beginnen...

met deze gedachtegang:
Nederland is Nederland en daar kunnen wij weinig aan veranderen.
zul je inderdaad weinig veranderen denk ik...

ahlus-sunnah
Gedeactiveerd

door ahlus-sunnah » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:51 pm

Je kan het ook anders aanpakken,

gewoon handtekeningen vragen van de bewoners van de wijk en als je denkt genoeg handtekeningen te hebben dan geef je aan dat je de praktijken van die fotograaf niet passend vindt in een wijk waar kleine kinderen zijn en in een wijk waar meer dan de helft tegen zijn ranzige praktijken is.

Hierdoor moet de gemeente kiezen tussen 1 bewoner of meer dan de helft van de wijk.

Wat je ook kan doen is kranten inlichten en je verhaal doen. Media werkt goed.

Ik zou het persoonlijk niet veilig vinden als me kleine kinderen in de buurt wonen van een SMer. We kunnen politieagenten als buren niet eens vertrouwen laat staan een SM buurman!

ps: het liefts niet erbij vermelden dat moslims ertegen zijn want dan gaan ze erop in spelen en gaan ze weer praten over vrijheid van meningsuiting. Zeg gewoon dat wijkbewoners ertegen zijn.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:53 pm

Daarom dit broeder:

Izz ad-Din X schreef:Je kan bijvoorbeeld sturen:

Beste meneer de Deugd,

Uit de berichtgeving van de Telegraaf heb ik vernomen dat u een fotostudio beheert in een overwegend Islamitische wijk.

Gezien het karakter van uw fotografie, lijkt mij dit geen gepaste locatie om uw werk uit te voeren.

Ik verzoek u dan ook dringend, doch vriendelijk, een andere locatie te zoeken voor uw activiteiten.

Een bedrijventerrein lijkt me een goede suggestie.

Met vriendelijke groeten,

<vul je naam hier in>

Sturen naar: ***mail adres verwijderd, niet toegestaan. Ayasha***

Al vind ik niet dat dit enkel bewoners uit de wijk aangaat. Wij zijn moslims, dus dit gaat ons allemaal aan.

ps: het liefts niet erbij vermelden dat moslims ertegen zijn want dan gaan ze erop in spelen en gaan ze weer praten over vrijheid van meningsuiting. Zeg gewoon dat wijkbewoners ertegen zijn.

Ik denk dat we dat maar gewoon voor lief moeten nemen. Dat gepraat van hun moet ons ene oor ingaan, andere oor weer uitgaan.
Laatst bijgewerkt door Izz ad-Din X op wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ahlus-sunnah
Gedeactiveerd

door ahlus-sunnah » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:55 pm

Het is toch beter als je met handtekeningen naar de gemeente gaat, je maakt afspraak met de wethouder of je belt naar de Ombudsman (klappen)

Vertel hem het verhaal en dan komt die viezerik gelijk op tv!

als je hem persoonlijk e-mailtjes stuurt, ja dan verwijdert hij ze gewoon...

RANDOM_AVATAR
Rahiemeke
Super Poster!
Super Poster!

door Rahiemeke » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:57 pm

ahlussunnah schreef:Je kan het ook anders aanpakken,

gewoon handtekeningen vragen van de bewoners van de wijk en als je denkt genoeg handtekeningen te hebben dan geef je aan dat je de praktijken van die fotograaf niet passend vindt in een wijk waar kleine kinderen zijn en in een wijk waar meer dan de helft tegen zijn ranzige praktijken is.

Hierdoor moet de gemeente kiezen tussen 1 bewoner of meer dan de helft van de wijk.

Wat je ook kan doen is kranten inlichten en je verhaal doen. Media werkt goed.

Ik zou het persoonlijk niet veilig vinden als me kleine kinderen in de buurt wonen van een SMer. We kunnen politieagenten als buren niet eens vertrouwen laat staan een SM buurman!

Dat vind ik al een betere weg ipv iemand te gaan verjagen met teer en pek.......
In België hadden ze zelfs een SMrechter, stel je voor!
Je goud is je religie,
je versiering is je morele houding
en je rijkdom zijn je goede manieren
.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 2:58 pm

ahlussunnah schreef:Het is toch beter als je met handtekeningen naar de gemeente gaat, je maakt afspraak met de wethouder of je belt naar de Ombudsman (klappen)

Vertel hem het verhaal en dan komt die viezerik gelijk op tv!

als je hem persoonlijk e-mailtjes stuurt, ja dan verwijdert hij ze gewoon...

Of hij voelt zich genoodzaakt om weg te gaan. En bovendien: Mailen is gratis, je hoeft het enkel te kopiëren en te plakken. Ik zie niet in waarom iets wat 2 sec kost niet gedaan kan worden :P

Persoonlijk denk ik overigens dat naar de wethouder, burgemeester of media gaan niet heel veel zin heeft. Zij vinden er immers niets mis mee als mensen dit doet, dus op hun steun hoef je niet te rekenen.

no avatar
*Hind*

door *Hind* » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 3:23 pm

Ehm, waarom zou hij weg moeten? Hij doet toch niets raars op straat? En niet-moslims mogen dan wel die man in hun wijk hebben, want dan heb JIJ er tenminste geen last van?
Ik mis hier echt even het probleem, geloof ik. :hmm:

no avatar
The Seeker

door The Seeker » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 3:32 pm

Dat noem ik spijkers op laag water zoeken, hij doet het discreet en valt niemand lastig. Jij stoort je eraan omdat je je erop focust. Een beetje overdreven. (eek)

Abdullah01
Super Poster!
Super Poster!

door Abdullah01 » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 3:54 pm

Dat je het niet leuk vind oke, maar je argumenten slaan kant nog wal. Omdat er in de wijk vooral moslims wonen is het "onze" wijk. Er is helemaal niks van jou in die wijk behalve je woning totdat je stopt met de huur te betalen, dan is die ook niet meer van jou. Dat jij het niet leuk vind kan ik me voorstellen, maar moet die man dan naar een stad waar minder moslims leven omdat die moslims daar het dan vast niet erg vinden?

De man veroorzaakt geen overlast, je wist niet eens dat hij er zat gezien je het uit de telegraaf moet halen, en de man doet iets wat gewoon mag (helaas) in Nederland. Daarentegen begin jij (althans daar lijkt het op) straks een rel te veroorzaken waar die man wel last van heeft, die het imago van de moslims schaad en waarmee je meer nadeel dan voordeel bezorgt aan je broeders en zusters waar dan ook.

De vraag, die ik nu aan mezelf stel
De vraag, die de mensheid al eeuwenlang in zijn greep heeft gehouden
De vraag, die alle andere vragen overbodig maakt:
WAT is jouw probleem???
"Waarlijk, aan Allah, de Verhevene, behoren rechten toe die ’s nachts nagekomen dienen te worden en overdag niet meer geaccepteerd worden. En waarlijk, aan Allah, de Verhevene, behoren rechten die overdag nagekomen dienen te worden en ’s nachts niet meer geaccepteerd worden. En waarlijk, Hij accepteert de aanbevolen daden niet alvorens men de verplichte zaken nakomt."

RANDOM_AVATAR
Dahlilah Slaouti
PERMANENTE BAN!

door Dahlilah Slaouti » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 4:24 pm

Izz ad-Din X schreef:As Salaam Alaykum,

Wat vinden jullie ervan dat een SM-Fotograaf zijn studio in onze wijk (Hillesluis) heeft?

Bemoeit U zich ook met wat er in de slaapkamer van uw buurman gebeurt?

RANDOM_AVATAR
jaofnee
PERMANENTE BAN!

door jaofnee » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:11 pm

Zo.... dat zijn weer een paar stemmen voor Wilders erbij... :hmm:

RANDOM_AVATAR
Amir Lombardije
Super Poster!
Super Poster!

door Amir Lombardije » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:14 pm

Sorry maar je woont in Nl en hier is dat toegestaan dus accepteer of verhuis !!

(duh)

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:51 pm

Amir Lombardije schreef:Sorry maar je woont in Nl en hier is dat toegestaan dus accepteer of verhuis !!

(duh)

Zeg je dat ook tegen die mensen die klagen over ons geloof en de moslims?

Accepteerde de Profeet saws de samenleving van de heidense Mekkanen? Verhuisde hij naar ergens anders?
Laatst bijgewerkt door Izz ad-Din X op wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:53 pm

*Hind* schreef:Ehm, waarom zou hij weg moeten? Hij doet toch niets raars op straat? En niet-moslims mogen dan wel die man in hun wijk hebben, want dan heb JIJ er tenminste geen last van?
Ik mis hier echt even het probleem, geloof ik. :hmm:

Bij hun is het normaal. Bij ons niet. Ik zei overigens niet dat hij per se in een woonwijk moest gaan. Hij gaat maar op een bedrijventerrein zitten.

Maar vind jij het niet erg als jouw kinderen op straat spelen en je weet dat ze hiermee in aanraking kunnen komen?
Laatst bijgewerkt door Izz ad-Din X op wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 6:54 pm

Abdullah01 schreef:Dat je het niet leuk vind oke, maar je argumenten slaan kant nog wal. Omdat er in de wijk vooral moslims wonen is het "onze" wijk. Er is helemaal niks van jou in die wijk behalve je woning totdat je stopt met de huur te betalen, dan is die ook niet meer van jou. Dat jij het niet leuk vind kan ik me voorstellen, maar moet die man dan naar een stad waar minder moslims leven omdat die moslims daar het dan vast niet erg vinden?

Zie mijn vorige bericht, op bedrijventerrein heeft niemand er last van.

De man veroorzaakt geen overlast, je wist niet eens dat hij er zat gezien je het uit de telegraaf moet halen, en de man doet iets wat gewoon mag (helaas) in Nederland. Daarentegen begin jij (althans daar lijkt het op) straks een rel te veroorzaken waar die man wel last van heeft, die het imago van de moslims schaad en waarmee je meer nadeel dan voordeel bezorgt aan je broeders en zusters waar dan ook.

Broeder, waarom die obsessie van ons met ons imago?

De vraag, die ik nu aan mezelf stel
De vraag, die de mensheid al eeuwenlang in zijn greep heeft gehouden
De vraag, die alle andere vragen overbodig maakt:
WAT is jouw probleem???

Zoals ik al duidelijk gemaakt, dit hoort niet in een wijk waar overwegend moslims wonen.

Kübra
Pro Ontdekker !!

door Kübra » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:05 pm

Zoals ik al duidelijk gemaakt, dit hoort niet in een wijk waar overwegend moslims wonen.

Wat vind jij dan van dit?

Ik ken een klein plaatje in het zuiden van het land. Daar wordt een moskee gebouwd, in een autochtone wijk. Moeten die mensen dan ook maar zeggen, weg ermee, dit hoort hier niet!!

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:08 pm

-Kübra- schreef:

Wat vind jij dan van dit?

Ik ken een klein plaatje in het zuiden van het land. Daar wordt een moskee gebouwd, in een autochtone wijk. Moeten die mensen dan ook maar zeggen, weg ermee, dit hoort hier niet!!

Ik vind een moskee heel iets anders dan een SM-Studio!

Moeten moslims dan maar stil blijven over de munkar in onze gemeenschap?

P.S.: Als het de plaats is waarvan ik denk dat die jij bedoelt, ze roepen overigens ook 'weg ermee, dit hoort hier niet'.

Kübra
Pro Ontdekker !!

door Kübra » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:18 pm

Ja, een moskee is iets anders dan een SM Studio, maar ik geef alleen maar aan dat mensen elkaar maar moeten leren verdragen. Deze man valt niemand lastig. Ook zijn er geen aparte dingen gebeurd, anders hadden de buurtbewoners dit al eerder gemerkt, want ze wisten dit niet omdat er met koeieletters in de Telegraaf (lijkt steeds meer op een flutkrant) Mekka aan de maas in shock. Deze woorden vind ik ook al niet te respectvol, maar goed het leest lekker bij veel mensen.

Ik denk dat jij niet weet over welk plaatsje ik het heb, want er word niet gezegt, weg met die moskee.

RANDOM_AVATAR
Izz ad-Din X
PERMANENTE BAN!

door Izz ad-Din X » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:22 pm

-Kübra- schreef:Ja, een moskee is iets anders dan een SM Studio, maar ik geef alleen maar aan dat mensen elkaar maar moeten leren verdragen. Deze man valt niemand lastig. Ook zijn er geen aparte dingen gebeurd, anders hadden de buurtbewoners dit al eerder gemerkt, want ze wisten dit niet omdat er met koeieletters in de Telegraaf (lijkt steeds meer op een flutkrant) Mekka aan de maas in shock. Deze woorden vind ik ook al niet te respectvol, maar goed het lees lekker bij veel mensen.

Ik denk dat jij niet weet over welk plaatsje ik het heb, want er word niet gezegt, weg met die moskee.

Je zegt nu dus eigenlijk dat wij munkar moeten verdragen, opdat zij iets nobels zullen verdragen :S

Maar je bedoelt dus niet Roosendaal, waar er 63 klachten zijn ingediend tegen de komst van een moskee? (ik heb overigens alle namen en adressen van deze personen, en weet precies wat hun klachten inhoudelijk waren).

RANDOM_AVATAR
jaofnee
PERMANENTE BAN!

door jaofnee » wo _7-_apr-_2010ah, 7-4-2010ad, 7:24 pm

Izz ad-Din X schreef:Maar vind jij het niet erg als jouw kinderen op straat spelen en je weet dat ze hiermee in aanraking kunnen komen?

Waar komen kinderen daar precies mee in aanraking?

De BDSM-studio is gevestigd aan de Putselaan in een winkelpand met geblindeerde ruiten, zonder naamplaatje of huisnummer.

VorigeVolgende

Keer terug naar Lekker spammen