"Vermiste" forumleden.

testen, spammen..van alles en nog wat, leef je uit, maar houdt het wel netjes....
Abd ar-Rahmaan
Super Poster!
Super Poster!

Re: "Vermiste" forumleden.

door Abd ar-Rahmaan » za _6-_jan-_2018ah, 6-1-2018ad, 12:55 pm

Ayasha schreef:Ha.... alhamdulillah dat er nog iemand is die het forum niet is vergeten :D Er zijn wel iedere dag de nodige kijkers maar kennelijk is iedereen uitgepraat :D
Maar ik denk dat facebook de grootste oorzaak is die de tijd van de meeste forumleden opslokt ;)

Facebook is zeker de grootste oorzaak. De eeuwenoude "discussies" blijven voortbestaan, maar dan op een andere platform haha. Wie weet wat er volgende op ons staat te wachten..
Sufyan Ath-Thawri rahimahoellah zei:

"Wij hadden mensen gekend die blij werden als iemand tegen hen zei: "Vrees Allah" , en nu irriteren ze zich als iemand dit tegen hen zegt."

[Min Akhlaaq As-Salaf,76]

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » za _6-_jan-_2018ah, 6-1-2018ad, 3:09 pm

Abd ar-Rahmaan schreef:
Ayasha schreef:Ha.... alhamdulillah dat er nog iemand is die het forum niet is vergeten :D Er zijn wel iedere dag de nodige kijkers maar kennelijk is iedereen uitgepraat :D
Maar ik denk dat facebook de grootste oorzaak is die de tijd van de meeste forumleden opslokt ;)

Facebook is zeker de grootste oorzaak. De eeuwenoude "discussies" blijven voortbestaan, maar dan op een andere platform haha. Wie weet wat er volgende op ons staat te wachten..

Zeker, die worden eindeloos herhaald en heel soms meng ik mij wel eens in zo'n 'discussie', maar wordt er wel eens moe van. Het is dat mijn familie en vrienden die ver weg wonen gebruik maken van FB en we op die manier nog enig contact kunnen onderhouden, maar voor de rest hoeft het voor mij niet zo nodig. Voor islamitische kennis kun je daar echt niet zo goed terecht. Ik wil niet beweren dat O.I. daar nu zo in uitblinkt, verre van dat. Wat ik op FB tegen heb, ten eerste dat het een zionistisch medium is (met daardoor de nodige restricties en ergrnissen) en ten tweede dat het heel moeilijk is om oudere berichten terug te vinden, zeker als je een uitgebreide FB-vriendenkring hebt. Een forum is daarvoor veel overzichtelijker.
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Abd ar-Rahmaan
Super Poster!
Super Poster!

door Abd ar-Rahmaan » zo _5-_aug-_2018ah, 5-8-2018ad, 2:55 pm

En weer back! Ik zal in sha Allah wat actiever zijn.

"Wij hadden mensen gekend die blij werden als iemand tegen hen zei: "Vrees Allah" , en nu irriteren ze zich als iemand dit tegen hen zegt."

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » zo _5-_aug-_2018ah, 5-8-2018ad, 11:02 pm

Alhamdulillah, broeder, insha'Allah zullen er meer forumleden hun weg weer terugvinden naar ons forum.
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Abd ar-Rahmaan
Super Poster!
Super Poster!

door Abd ar-Rahmaan » za _12-_jan-_2019ah, 12-1-2019ad, 11:21 pm

Up! Back!

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » zo _13-_jan-_2019ah, 13-1-2019ad, 2:06 am

Heel nodig, broeder, want dit forum werd onlangs nog door iemand als 'dood' betiteld. :roll:

www.islamboeken.nl

Abd ar-Rahmaan
Super Poster!
Super Poster!

door Abd ar-Rahmaan » zo _13-_jan-_2019ah, 13-1-2019ad, 3:58 pm

Ayasha schreef:Heel nodig, broeder, want dit forum werd onlangs nog door iemand als 'dood' betiteld. :roll:

Hé, ze weten niet wat ze missen!

Abd ar-Rahmaan
Super Poster!
Super Poster!

door Abd ar-Rahmaan » zo _17-_sep-_2023ah, 17-9-2023ad, 2:39 pm

Up! ;)

Vorige

Keer terug naar Lekker spammen