De waarheid betreft Kerstmis

Islam en Christendom hebben veel overeenkomsten, bespreek ze hier.
Abdul Malik
Forum Beheerder
Forum Beheerder

De waarheid betreft Kerstmis

door Abdul Malik » zo _25-_dec-_2022ah, 25-12-2022ad, 8:20 am

De Kerstmis is er weer en men zet massaal de kerstboom weer op, en nuttigen hun buiken weer vol met het kerst diner.
En roepen voor een paar dagen vrede op aarde! Openen cadeaus die ze van de zogenaamde kerstman zouden hebben gekregen, en niet van God, en daarbij niet weten en/of beseffen dat de persoon van de kerstman(santa-claus) die ze promoten oorspronkelijk van heidense afgoderij en duivelse afkomst is.

Daarnaast het zetten van een versierde kerstboom is tevens geheel tegen de regels van God volgens de Bijbel zelf, en ook dat beseffen en/of weten ze dat niet. De Bijbel zegt:

" Dit zegt de Heer: Neem de gewoonten van de volken niet over en laat je niet bang maken door de tekenen van de hemel,ook al zijn de volken daar bang voor. Want de gebruiken van de volken berusten op een illusie. Het is maar een boom uit het woud die is omgehakt, waarna de ambachtsman hem met zijn gereedschap heeft bewerkt. Ze versieren hem met zilver en goud,en met een hamer spijkeren ze hem vast zodat hij niet omvalt." (Jeremia 10:1-3)

Daarnaast is het ook belangrijk om te vermelden dat Jezus ook nooit geboren is op 25 december, dit zijn allemaal rituelen en zogenaamde heilige datums van de vroegere heidenen en hun afgoderij afkomstig van uit de regio van oude Romeinen,Grieken,Perzen,Egyptenaren,enz, die de Christenen hebben overgenomen van hen.

Het zijn hedendaags ook nog diegenen die de kerst vieren die niet eens meer werkelijk in God geloven, en ook niet eens meer in hun eigen Bijbel. Het is niets dan een zogenaamde traditie en feest en geboden der mensen, gemaakt en bedacht door henzelf die ze in eer houden

Dat is de reden dat er in de Bijbel staat:

" Deze mensen eren God met de mond, maar in hun hart moeten zij niets van Mij hebben. Hun godsdienst is slechts door mensen opgelegd en aangeleerd." (Jesaja 29:13)

Jezus zelf haalt dit nogmaals naar voren, en zegt en waarschuwde:

"Huichelaars, terecht heeft Jesaja over u geprofeteerd, zeggende: Dit volk eert Mij met de lippen, maar hun hart is verre van Mij.Tevergeefs eren zij Mij omdat zij leringen leren, die geboden van mensen zijn." (Matteüs 15:8-9)

Dit is de harde waarheid en realiteit achter de mens zelf bedachte gedachtegoed van het vieren van de kerst!
Het heeft niets te maken met de aanbidding van God, of het behoord tot 1 van zijn geboden om dat te moeten doen.
En het heeft zelfs niets te maken tot relatie met Jezus zelf, en/of dat het enige connectie heeft met Jezus.
Het is niets meer dan een soort van zelf verzonnen traditie geheel los van God, en Jezus.
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASULALLAH!

Keer terug naar Islam en Christendom