Christelijke televangelisten.

Islam en Christendom hebben veel overeenkomsten, bespreek ze hier.
Abdul Malik
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Christelijke televangelisten.

door Abdul Malik » zo _28-_feb-_2021ah, 28-2-2021ad, 7:17 am

Assalamu Aleikum,

Wat hebben de meeste Westerse wereldwijde Christelijke televangelisten met elkaar eens?
En dan heb ik het niet over de feit dat zij allemaal "Christelijk" zijn en prekers/verkondigers die op de wereldwijde tv/netwerken komen om het Evangelie te preken. Nee, ik heb het over de feit dat zij als vertegenwoordigers van het Christendom, en dan voornamelijk van onder de Protestanten. Dat zij keer op keer door de mand vallen. Zoals bv: Aimee Semple McPherson, Jim Bakker, Jimmy Swaggart(waar Ahmed Deedat nog een wereldwijde bekend debat heeft mee gehad), Paul R. Shanley, en zo nog velen meer. Is het niet het ophopen van geld/rijkdom/welvaart die zij verkrijgen via donaties van hun miljoenen goedgelovige kerkelijke volgelingen, dan is het wel iets anders. Al van af de jaren 1900 tot aan vandaag is het publiekelijk bekend dat de meeste Christelijke televangelisten keer op keer betrapt worden op corruptie, duistere praktijken en/of seksueel misbruik. En wat betreft de Rooms Katholieke kerk met de Paus aan het hoofd, daar over hoef ik niet eens iets over te zeggen wat betreft de seksuele misbruik van voornamelijk kinderen dat ook wereldwijd bekend is. En dan zijn het dezelfde/gelijke Christelijke missionarissen/evangelisten die de waarde en normen van de Islam belachelijk proberen te maken.

Allah :swt: zegt in de Koran:

Het zal niet volgens jullie wensen zijn, noch van die van de mensen van het Boek: iedereen die kwaad doet, zal er voor worden gestraft en hij zal geen beschermer of helper vinden naast Allah.( Koran 4:123)

Hier nog eens een wereldwijde bekende Christelijke televangelist van deze tijdperk, die recent is overleden. En na zijn dood kwamen de gruwelijke details van seksueel misbruik naar voren die hij via zijn wereldwijde Christelijke organisatie uitvoerde.

Ook Jesus waarschuwt deze hypocrieten en zegt over hen:

"Niet een ieder die tot mij zegt: ’Heer, Heer’, zal het koninkrijk der hemelen binnengaan, maar hij die de wil doet van mijn Vader, die in de hemelen is. Velen zullen op die dag tot mij zeggen: ’Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, en in uw naam demonen uitgeworpen, en in uw naam vele krachtige werken verricht?’ En toch zal ik hun dan openlijk verklaren: Ik heb U nooit gekend! Gaat weg van mij, GIJ werkers der wetteloosheid."(Mattheus 7:21-23)

www.youtube.com Video from : www.youtube.com
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMAD RASULALLAH!

Keer terug naar Islam en Christendom