Polygamie

Plaats hier vragen en opmerkingen betreffende het huwelijk in de Islam
RANDOM_AVATAR
Happywife
Beginner
Beginner

Polygamie

door Happywife » di _19-_feb-_2019ah, 19-2-2019ad, 8:45 pm

Hallo moslim zusters,

Mijn man en ik zijn pas getrouwd en hij wilt een tweede vrouw in de toekomst. Voor ons huwelijk heeft hij mij al verteld dat hij in de toekomst mischien een tweede vrouw zou willen maar ik hoopte stiekem dat deze gedachte van hem weg zou gaan maar helaas, dit is niet gebeurd. Daarom wil ik nu al de tweede vrouw verwelkomen zodat ik weet wat mij te wachten staat. Ik wil niet na een paar jaar ineens een andere vrouw die mijn leven op de kop gooit. Ik hou van een routine en controle en daarom heb ik besloten dat als mijn man dit echt wilt het ook zo snel mogelijk gaat gebeuren. Zo kunnen we alle 3 aan de situate wennen. Heeft iemand enig idee waar ik een vrouw vind die hier open voor staat? Ik weet dat je online hier websites voor hebt maar ik ben bang dat daar de meeste vrouwen voor de verkeerde redenen op zitten en in real life ben ik te bang om het er over te hebben want dan gaan ze me straks nog uitlachen dat in this time and age ik met zo iets kom.

Anyone tips?

Anoniem

RANDOM_AVATAR
bekeerdemoslima
Gedeactiveerd

Re: Polygamie

door bekeerdemoslima » zo _2-_jun-_2019ah, 2-6-2019ad, 11:35 pm

salam alaikoum zuster
ik sta er voor open en ik snap je punt heel goed ik heb het ook dat ik bang ben dat de vrouwen elkaar niet mogen of tot een conflict komen en het erg lastig is om ineen keer je man te moeten delen
hoe kan ik ik contact met je komen om het erover te hebben en mischien elkaar te leren kennen
groetjes

Keer terug naar Het huwelijk