All1staande Moeder wilt zich mischien bekeren!!!

Plaats hier vragen en opmerkingen betreffende het huwelijk in de Islam
RANDOM_AVATAR
Sara1984
Beginner
Beginner

All1staande Moeder wilt zich mischien bekeren!!!

door Sara1984 » di _16-_mei-_2006ah, 16-5-2006ad, 12:05 am

Hoi ik ben een meid van 21 en zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik vrij jong moeder geworden. Maar ik loop ongeveer sinds een jaar met een gevoel rond dat iets mis in me leven een hou vast eigelijk meer..
Angezien ik een erg moeilijke jeugd heb gehad wil ik me zoontje zo goed mogelijk,liefdevol opvoeden. Na heel veel denken ben ik er achter gekomen dat ik heel veel intresse heb voor de islam. Mijn intresse is zo groot dat ik me mischien wil gaan bekeren. Daarom zou ik graag met andere moslima,s in contact willen komen of mensen die daar ook intresse in hebben!!!!. Kan iemand mij mischien ook vertellen of je een bepaald soort vereninging heb in Utrecht waar moslim,s en niet moslim,s terecht kunnen diem eer willen weten over de islam of hoe ze zich kunnen bekeren en die daar ook in begeleid in kunnen worden?? Als iemand mij dat zou willen mailen heel graag!!!
Alvast bedankt
Beslem!! Bianca... :D

RANDOM_AVATAR
Salah
Super Poster!
Super Poster!

door Salah » di _16-_mei-_2006ah, 16-5-2006ad, 1:17 am

salaam oegtie,

Bekijk deze link eens van de stichting Al Nisa, te Utrecht.

http://www.alnisa.nl/

Een bekende, niet gesubsidieerde vrouwen stichting voor Moslima's, ik ben ervan overtuigd dat zij je verder kunnen en zullen helpen, rechtsboven op hun website staat 'contact' met het email adres.

Veel succes, en Moge Allah de Verhevene je op Zijn zegeningen schenken.

"Als je de geloofsgetuigenis wilt uitspreken bij Al Nisa, of als je daar liever eerst nog meer informatie over wilt hebben, of erover wilt praten, kun je contact opnemen met Al Nisa via [email protected] of telefonisch: 06 - 26 23 29 88 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 20.00 uur)."
Van de website van Al Nisa.
X

Sakina55
Pro Ontdekker !!

door Sakina55 » di _16-_mei-_2006ah, 16-5-2006ad, 1:40 am

http://www.binadakwah.nl/

Hier nog een link. Het betreft een kleine actieve moslimgemeenschap in Utrecht. Lezingen zijn altijd tweetalig in het nederlands en indonesich. Men is zeer vriendlijk en staat open voor niet indiers. Ze kunnen je veel leren. Misschien is dit iets voor je. bel ze eens op of ga er eens heen. al nisa utrecht heeft geen bijeenkomsten meer. bijeenkomsten zijn alleen nog in amsterdam en Helmond, niet naast de deur dus.

Keer terug naar Het huwelijk