Het V-teken

Hier kan een beknopte samenvatting van boeken worden gegeven die de Islam in het algemeen behandelen onder vermelding van de titel en geef hierover je oordeel met een korte onderbouwing.
AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

Het V-teken

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 9:45 am

As-Salaam aleikum,

Waarom zie ik de laatste tijd zoveel moslims op foto's en beelden het V--teken maken?

Dit is in zwang geraakt door ene Winston Churchill en ik vind het een beetje vreemd aandoen wanneer ik een broeder of zuster dit teken zie maken aangezien het geen Sunnah is.

Verbal Mudjahideen
Super lid
Super lid

Re: Het V-teken

door Verbal Mudjahideen » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 10:36 am

maar... is het haram of makruh voor hen dit te doen dan?
Are we an Ummah that only stands up for itself, or for justice in its entirety?

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 11:06 am

Is het niet goed, als mensen elkaar, ook als ze elkaar niet kunnen verstaan, duidelijk willen maken, dat ze elkaar "victorie", wat is "overwinning" wensen?

Misschien moet je doven-gebarentaal dan ook maar naar het land van de ongelovigen verwijzen.

Als je als argument neemt, dat het door een christen is bedacht, dan zou ik maar op een hutje op de hei gaan zitten, want dan kan hier in Europa en in een groot gedeelte van de wereld, niets meer. :hmm:

In een aantal christelijke sekten, denk men ook zo.
Dan noemen ze het haarkloverij.
Ik zou zeggen:
Muggezifterij mag ook. (fluiten)

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 11:09 am

Meer over gebarentaal voor doven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebarentaal
Hier staat niet het arabisch bij.

Daarvoor moet je hier zijn:
http://www.arabischetaal.com/nlarabic/sign.asp
Arabische gebarentaal
Gebarentaal in de Arabische wereld is recentelijk erkent en op papier gezet. Vele pogingen zijn gedaan om gebarentaal te realiseren in individuele landen, waaronder Jordanië, Egypte, Libië en de Golf Staten, door de taal te standaardiseren en het te verspreiden over de dove gemeenschap en betrokkenen. Door zulke pogingen zijn vele gebarentalen tot stand gekomen, bijna net zo veel als het aantal Arabisch-sprekende landen, en met het zelfde alfabet.

Afbeelding

Zie je het V-teken? :zonnig:

Overigens een bijzonder interessante site.
Natuurlijk kunnen er ook fouten en verkeerde conclusies in staan, zoals bij elke verhandeling.
Ik denk een goede aanvulling voor mensen, die wat meer willen weten over de arabische taal.

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 11:53 am

Meme schreef:Is het niet goed, als mensen elkaar, ook als ze elkaar niet kunnen verstaan, duidelijk willen maken, dat ze elkaar "victorie", wat is "overwinning" wensen?

Misschien moet je doven-gebarentaal dan ook maar naar het land van de ongelovigen verwijzen.

Als je als argument neemt, dat het door een christen is bedacht, dan zou ik maar op een hutje op de hei gaan zitten, want dan kan hier in Europa en in een groot gedeelte van de wereld, niets meer. :hmm:

Ik zou zeggen:

Meme,

Het is niet dat ik je onderschat of niet serieus neem maar ik moet soms toch hartelijk lachen om je reacties en dat is niet negatief bedoeld ofzo. :D

RANDOM_AVATAR
Glitch
Super Poster!
Super Poster!

door Glitch » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:03 pm

AboeTasnim schreef:As-Salaam aleikum,

Waarom zie ik de laatste tijd zoveel moslims op foto's en beelden het V--teken maken?

Dit is in zwang geraakt door ene Winston Churchill en ik vind het een beetje vreemd aandoen wanneer ik een broeder of zuster dit teken zie maken aangezien het geen Sunnah is.

Churchill is/was Illuminati tuig, dat men zijn teken overnemen is dom.

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:11 pm

Juist! Je slaat de spijker op zijn kop!

RANDOM_AVATAR
Glitch
Super Poster!
Super Poster!

door Glitch » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:16 pm

Hij was ook druïde:

Afbeelding

Afbeelding

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:19 pm

Glitch schreef:Hij was ook druïde:

Afbeelding

Afbeelding

(eek)
Laatst bijgewerkt door AbuTasnim op zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

RANDOM_AVATAR
Glitch
Super Poster!
Super Poster!

door Glitch » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:27 pm

THE Law of Opposites

In her highly regarded encyclopedia of symbols entitled Masonic and Occult Symbols Illustrated, Dr. Cathy Burns explores the meaning of the "V" sign. She explains that the two fingers upward relate to the Masonic and Gnostic Law of Opposites, exactly as the case for the Masonic Lodge's black and white checkerboard floors.

This is the doctrine of bringing order out of chaos, of reconciling the two opposites, evil and good, with Satan reigning over both heaven and hell.2 The "V" sign is also a sign of the Horned God of witchcraft, often called Pan; or Baphomet, the androgynous (male and female) goat God (again illustrating the Law of Opposites).

The Face in the Shadow

The Complete Book of Witchcraft3 explains further the occult meaning. When the sign is given to produce a shadow behind, a diabolical image appears that seems to be the face of the devil. Witches and Magicians—and some Catholic Popes —used this image to effect emotional responses:

There was a deeply seated belief in the fascination or enchantment of shadows; so that the witch, or magician, could use them to either produce sickness and death or to inspire love...The shadow of the (Satanic) priest's fingers raised in blessing was considered to have evil significance...

A remarkable thing occurred with the hand so lifted, is that its shadow resembles the head and horns of the Goat of Baphomet...the symbol of black magic. The use of the 'shadow of blessing' was regarded as the legitimate prerogative of the Pope, and was most terribly exercised during the Dark Ages and at the time of the Inquisition.4

Interestingly, other authoritative sources say that the "V" sign (the sign of the horny goat, or horned God) is practiced even today in satanic covens as a symbol of Satanic benediction. In times past, it was just the opposite, being a sign of evil, of malediction, but today the twisted minds of satanic worshippers view evil as something good and desirable. What is malediction to the holy and righteous, to the Satanist is a wonderful thing!

Triple 6 or 666

As we have previously seen, the Jewish cabala is at the root of most wicked systems of magic. The cabala (or Kabbalah) is the fount of doctrine for Freemasonry and for many other secret societies. We can expect, therefore, that the "V" sign is also emphasized by the rabbinical priests of cabalism.

And in fact, we find that the rabbis teach that the meaning of the Hebrew letter for V (Vau) is "Nail," and nail is a secret title for Satan. (Its corrupt meaning comes from the nails driven into the hands of Jesus crucified.) Vau, or V, is the sixth letter in the Hebrew alphabet, and, of course, the Book of Revelation reveals that the name of the beast, or AntiChrist, is coded with the number of triple 6, or 666.

Churchill A Druid Priest

Where did Winston Churchill learn of the satanic powers of the "V" sign? Few people are aware that Churchill was a Freemason. Stephen Knight wrote an explosive expose, The Brotherhood, that rocked the British Isles when it was published some 15 years ago.5 In it, he unmasked many British nobles, police, judges, and politicians who were Masons. Among them: Winston Churchill, who, Knight documented, was initiated in 1903 at Lodge No. 3000 of the United Lodge of Great Britain.

However, even fewer people are aware that Churchill was not only a Mason but a witch druid! Dr. Stanley Monteith, occult and secret society researcher and host of Radio Liberty out of California, states: "Churchill was an adept of the occult, having been inducted into the Druids in 1908, and having pledged the occult oaths required of those who have entered into the world of Freemasonry."6

Monteith's sobering statements are backed up by Miranda J. Green's The World of the Druids and by John Daniel's Scarlet and the Beast, two excellent resource books.7

Archbishop of England Also A Druid

Amazingly, the British press recently carried news reports, including pictures, of the Druid initiation of a man, Rowan Williams, who just happens to be Archbishop of Canterbury, head of the Church of England. Williams told reporters that he saw no incompatibility in his duties as a pagan Druid priest and those he has assumed as Archbishop of the —presumably Christian —Anglican Church of England.

This is yet more evidence of how apostate and corrupt the global "Christian" establishment is today. While it is true that the true Christian Church, though tiny in numbers, lives on and is undefeated, the majority of modern-day pastors, ministers, and churchmen have departed from the Faith and have no concept at all of genuine Christian doctrine.

The spectacle of the top, so-called "Christian" clergyman of the entire British Commonwealth, Archbishop Williams, being initiated as a wizard in the Druid witchcraft sect and publicly boasting of it is proof positive that the Devil and his Illuminati have become the unacknowledged "Masters" who run the Christian establishment behind-the-scenes. The big name clergy and evangelists today merely follow the script laid down for them by their elite controllers.

salaampeace
Super Poster!
Super Poster!

door salaampeace » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:32 pm

meestal als ik de v teken gebruikt thuis , komen ze met twee scheppen rijst op mijn bord .
maar voor de rest (stil)

salaampeace.
ٱقۡرَأۡ بِٱسۡمِ رَبِّكَ ٱلَّذِى خَلَقَ

Iqra ' bismi Rabbikal-lazee khalaq .
Read ! in the Name of your lord who has created ( all that exists ).

Djawz bint Muhamad
Super Poster!
Super Poster!

door Djawz bint Muhamad » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:45 pm

salaampeace schreef:meestal als ik de v teken gebruikt thuis , komen ze met twee scheppen rijst op mijn bord .
maar voor de rest (stil)

salaampeace.

Hahahahaaahahahaha! :D rofl

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 12:55 pm

AboeTasnim schreef:
Meme schreef:Is het niet goed, als mensen elkaar, ook als ze elkaar niet kunnen verstaan, duidelijk willen maken, dat ze elkaar "victorie", wat is "overwinning" wensen?

Ik zou zeggen:

Meme,

Het is niet dat ik je onderschat of niet serieus neem maar ik moet soms toch hartelijk lachen om je reacties en dat is niet negatief bedoeld ofzo. :D

Mag Ibrahim. :duim:
Heel goed.
Ik leer je kennen als iemand die steeds nadenkt en dan veel kritische vragen heeft.
Ik ben steeds weer benieuwd naar je creatieve bijdragen, waarin je weer een vraag te berde brengt om mensen te laten nadenken.

Soms denk ik echter wel eens, dat je helemaal niet nieuwsgierig bent naar nieuwe gegevens, omdat je eigenlijk steeds al wel een antwoord weet op je eigen verhaal.
Dat je vragen dus enkel bedoeld zijn als retorische vragen om te prikkelen en een onderwerp aan te zwengelen.
Misschien kun je dat verduidelijken?

Mag ik dan lachen om al die sprookjes, die anderen als reactie geven op het teken van de letter V.
Ik wel.
rofl rofl rofl

Moet je ook zo lachem om het 2e bericht over de arabische gebarentaal :?: :?:
Daar wordt niet op gereageerd.
Door niemand trouwens.

Wordt dat genegeerd, of komt dat niet uit in het geplaveide straatje van de illuminaten-idolaten.?
Zijn zij niet geïnteresseerd in eerst je goed informeren, voordat je gaat oordelen
met een tunnelvisie, waarin alles steeds weer op hetzelfde uitkomt?

Hoor jij daar ook bij, Ibrahim?
Kijk jij ook het leven in met een zwarte bril met aan allebei de kanten oogkleppen, maar toch minstens een gekleurde.
Je brengt mij steeds weer aan het twijfelen. :?:

:cool: :cool: :cool:
(Bedoeld als zwarte/gekleurde bril.)

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 1:30 pm

Soms denk ik echter wel eens, dat je helemaal niet nieuwsgierig bent naar nieuwe gegevens, omdat je eigenlijk steeds al wel een antwoord weet op je eigen verhaal.
Dat je vragen dus enkel bedoeld zijn als retorische vragen om te prikkelen en een onderwerp aan te zwengelen.

Je zegt het goed. Ik hoef daarom ook niets te verduidelijken. Wanneer men in het bezit is van het beste wil men dat nooit meer verruilen.

Mag ik dan lachen om al die sprookjes, die anderen als reactie geven op het teken van de letter V.
Ik wel.

Dat jij een alom gerespecteerd persoon als Churchill tussen een groep druïden ziet zitten zegt niets over degene die de foto geplaatst heeft maar over Churchill zelf en dat zou jou toch echt aan het denken moeten zetten.

Dat jij dat weglacht getuigt inderdaad van oogkleppen.

Kom dan i.i.g. met een verklaring i.p.v. een rij smileys neer te zetten.

Moet je ook zo lachem om het 2e bericht over de arabische gebarentaal
Daar wordt niet op gereageerd.
Door niemand trouwens.

Is een goed initiatief en ik ben blij dat men die taal ontwikkeld heeft. Het is echter wel zaak dat symbolen die door satanisten worden gebruikt niet in die taal terechtkomen.

Je zou het kunnen vergelijken met een straat die over een stel graven heen geplaveid is. Als de mensen dit hadden geweten dan hadden ze die straat al die tijd misschien wel gemeden.

Jij gelooft natuurlijk weer niet in het bestaan van de satan dus ik begrijp aan de andere kant ook wel dat het voor jou chinees is waar we hier over praten.

Wordt dat genegeerd, of komt dat niet uit in het geplaveide straatje van de illuminaten-idolaten.?
Zijn zij niet geïnteresseerd in eerst je goed informeren, voordat je gaat oordelen
met een tunnelvisie, waarin alles steeds weer op hetzelfde uitkomt?

Ik heb eerder het idee dat veel mensen dit niet willen weten aangezien men dit soort feiten alleen maar tegenkomt wanneer men juist onderzoekt en nadenkt zonder alles klakkeloos te accepteren wat de media en het educatie-systeem ons voorschotelt.

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 1:42 pm

AboeTasnim schreef:

Je zegt het goed. Ik hoef daarom ook niets te verduidelijken. Wanneer men in het bezit is van het beste wil men dat nooit meer verruilen.

Als je dat hebt wat jij hebt, en dat het beste acht van alle weten, hoef je dus ook nooit meer iets van wat je tegenkomt te leren.
Bij deze heb ik mijn ideeën over alles, wat jij schrijft nu dus grondig herzien.

Als je denk alle waarheden pacht te hebben, hoef je ook niets meer te onderzoeken.
Want alles wordt met die bril van "ik weet het al" en "wat ik weet is het beste" bekeken.
:duim:

Ik wens je levenslange "vrede" met deze wetenschap.

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 1:44 pm

salaampeace schreef:meestal als ik de v teken gebruikt thuis , komen ze met twee scheppen rijst op mijn bord .
maar voor de rest (stil)

salaampeace.

Ik vind dit de beste reactie tot nu gelezen.
:uitstekend:
:D

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 1:57 pm

Meme schreef:
Als je dat hebt wat jij hebt, en dat het beste acht van alle weten, hoef je dus ook nooit meer iets van wat je tegenkomt te leren.
Bij deze heb ik mijn ideeën over alles, wat jij schrijft nu dus grondig herzien.

Als je denk alle waarheden pacht te hebben, hoef je ook niets meer te onderzoeken.
Want alles wordt met die bril van "ik weet het al" en "wat ik weet is het beste" bekeken.
:duim:

Ik wens je levenslange "vrede" met deze wetenschap.

Wees dan ook mans genoeg om op mijn argumenten in te gaan. Dit is een forum, weet je nog?

Maar als jij af wil ketsen door argumentum ad hominem te gaan dan moet je dat verder helemaal zelf weten. :D

no avatar
Meme

door Meme » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 2:57 pm

AboeTasnim schreef:Wees dan ook mans genoeg om op mijn argumenten in te gaan. Dit is een forum, weet je nog?

Maar als jij af wil ketsen door argumentum ad hominem te gaan dan moet je dat verder helemaal zelf weten. :D

Op mijn eerste berichten met argumentatie, werd door jou slechts gelachen en met een ad hominem gereageerd.
Weet je nog wel?
Ook niet negatief bedoeld hoor. :D

Even dat ter herinnering.
Meme,

Verder werd er niet meer op in gegaan.
Latere uitspraken getuigen ook niet van enige nieuwsgierigheid naar het antwoord op je eerste vraag.

Daarom was dit laatste bericht alleen bedoeld als een toelichting, waarom ik me niet meer genoodzaakt zag om hierover verder te discussiëren.
:zwaaien:

AbuTasnim
Super Poster!
Super Poster!

door AbuTasnim » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 3:26 pm

Ik lachte slechts omdat je voortdurend mee probeert te praten over zaken waar je zelf amper de ballen van snapt.
Het vermijden van imitatie van christenen, joden of satanisten kan op symbolen en andere zaken slaan maar dat wil niet zeggen dat we bijvoorbeeld geen televisie mogen kijken, een auto mogen gebruiken of met een lepel mogen eten.

Niets is grappiger dan iemand die denkt te weten en nergens voor openstaat maar ondertussen zelf een figuur slaat. En dat je mij beschuldigd van iets zonder te weten dat je daar zelf een handje van hebt is nog het mooist. Een beetje lolbroekje uithangen op een Islamitisch forum en zo nu en dan humoristische opmerkingen plaatsen hier en daar.

Jij ook nog een fijne dag! :zwaaien:
Laatst bijgewerkt door AbuTasnim op zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 5:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

imanvdkraan
Forum Moderator
Forum Moderator

door imanvdkraan » zo _6-_maart-_2011ah, 6-3-2011ad, 5:57 pm

assalaam aleikum

vroeger moesten wij in de klas twee vingers omhoog steken als we nodig moesten...
Alhamdulillah, i received nothing i wanted...but i received everything i needed

wa aleikum assalaam wa rahmatullahi wa barakatu

Volgende

Keer terug naar Lectuur Algemeen Islam