Doneer jij mee voor gas CDMW?

Plaats hier aankomende lezingen/activiteiten.
Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Doneer jij mee voor gas CDMW?

door Ayasha » zo _20-_nov-_2022ah, 20-11-2022ad, 10:27 am

Afbeelding

Salaamu alaikum,

Het wordt kouder en de verwarming is inmiddels aangezet. Voor de maandelijkse kosten betalen wij
€ 2.800 per maand aan energie. Vanmiddag na de preek zijn we begonnen met inzamelen voor de maandelijkse lasten. Wij willen iedereen die niet aanwezig was ook de mogelijkheid geven om hieraan bij te dragen, en de beloning hiervan te ontvangen. Moge Allah alle donateurs rijkelijk belonen. Ameen!

Doneren kan via onderstaande betaalverzoeken. Ben jij niet in de mogelijkheid om een financiële bijdrage te leveren? Deel en like dan deze post!

Ik heb een betaalverzoek gemaakt van € 25,00 voor Donatie maandelijkse lasten. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
Betaalverzoek € 25,00

Ik heb een betaalverzoek gemaakt van € 50,00 voor Donatie. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
Betaalverzoek € 50,00

Ik heb een betaalverzoek gemaakt voor Donatie maandelijkse lasten. Je kunt het bedrag aanpassen en met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
Betaalverzoek met aanpassing bedrag
Indien er problemen zijn met inloggen, stuur een mailtje naar [email protected] onder vermelding van uw gebruikersnaam en emailadres waarmee u hebt aangemeld.

www.islamboeken.nl

Keer terug naar Aankondigingen